Monday, November 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Κυριακής, με ξημέρωμα Φθινοπωρινό στην Αττική από νωρίς το πρωί. Με καθαρό ουρανό, ξαστεριά, άπνοια και φεγγαράδα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις έξη, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα και την φεγγαράδα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έβαλα σε λειτουργία το κλιματιστικό για να ζεστάνει λίγο το σπίτι και κάθισα στο Ίντερνετ. Ακόμη δεν έχει ξημερώσει. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και περιμένω να
ξημερώσει για ν αρχίσω τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν. Τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και
συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Η κακοκαιρία πέρασε από την Αττική χωρίς να δημιουργήσει προβλήματα. Καλό ήταν αυτό, γιατί δεν είμαστε έτοιμοι, ποτέ, για μεγάλης έκτασης κακοκαιρία.
Λιακάδα Φθινοπωρινή με μπονάτσα στην Αττική. Πολύ όμορφη μέρα η σημερινή για βόλτα και καφέ
πλατεία η παραλία. Σήμερα έχουμε και τον Μαραθώνιο της Αθήνας. Λες και έκανε καλοκαιρία για
να διεξαχθεί ο Μαραθώνιος με λιακάδα και μπονάτσα Φθινοπωρινή. Άρχισε από νωρίς το πρωί λίγο
πριν της εννιά. Η ώρα κοντεύει δέκα και όλοι τρέχουν στην Αθήνα με κέφι, ρυθμό και στυλ. Εγώ
παρακολουθώ στην ΝΕΡΙΤ την μετάδοση που είναι πολύ όμορφη και μοναδική. Σε λίγο θα βγω μια
βόλτα στην Φθινοπωρινή λιακάδα εδώ γύρω στην γειτονιά μου, μπορεί να πάω και μέχρι τους δικούς
μου για να τους δω και να πιω και ένα καφέ μικρό. Μετά τις 11 πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι
λίγο μετά τις 12, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και επέστρεψα σπίτι. Πολύ όμορφη μέρα
η σημερινή Φθινοπωρινή Κυριακή. Δεν μπόρεσα να πάω βόλτα παρέα με την λιακάδα γιατί έχω ακόμα
πόνους μυϊκούς στα πόδια, στους προσαγωγούς. Τι να κάνω, θα περάσει και αυτό σιγά σιγά με υπομονή.
Επιστροφή σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για λίγο. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δυο η ώρα ετοίμασα ένα
πιάτο σούπα με Φθινοπωρινά λαχανικά, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι νερό δροσερό. Έφαγα μια χαρά λίγο μετά τις δυο, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για λίγη ξεκούραση μέχρι τις πέντε για να παρακολουθήσω μετά
την Φόρμουλα 1 από την Βραζιλία. Πέντε η ώρα έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια λίγο
καφέ Ελληνικό και κάθισα να παρακολουθήσω Φόρμουλα 1 από την Βραζιλία τον προ τελευταίο αγώνα
τις χρονιάς. Μετά το τέλος της Φόρμουλα 1, παρακολούθησα μέχρι τα μεσάνυχτα την Αθλητική Κυριακή και έτσι πέρασε το πρωινό και το Κυριακάτικο βράδυ. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια βδομάδα του Νοέμβρη με ηλιόλουστη Δευτέρα.....

No comments:

Post a Comment