Thursday, November 13, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Τετάρτης, Φθινοπωρινό, στην Αττική από νωρίς το πρωί. Με λίγη συννεφιά στον Αττικό ουρανό, άπνοια και φεγγαράδα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα και την φεγγαράδα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Καλοκαιρία και σήμερα στην Αττική. Λιακάδα Φθινοπωρινή με μπονάτσα. Πολύ όμορφη μέρα η σημερινή για βόλτα και καφέ πλατεία η παραλία. Αρκετά ζεστή η μέρα από νωρίς το πρωί. Τακτοποίησα το σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ και λίγο μετά τις εννιά και μισή έτοιμος και βγήκα για να πάω σιγά σιγά στον Βερόπουλο με το Τραμ για λίγα ψώνια που χρειάζομαι για το σπίτι. Ψώνισα ότι χρειάζονται και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το πρωινό. Τακτοποίησα τα ψώνια έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
μαρούλι τρυφερό και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό. Δεν πάω σήμερα τον εγγονό μου να δω γιατί πονάω
αρκετά στους προσαγωγούς και όταν κάθομαι και όταν περπατάω. Αν είμαι αύριο καλύτερα θα πάω.
Λίγο μετά τις έντεκα βγήκα να πάω μια βόλτα πλατεία να περπατήσω σιγά σιγά, για γυμναστική. Με το
Τραμ πήγα στα γρήγορα πλατεία, έκανα την βόλτα μου, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες με τα παιδικά
γιατί σε λίγες μέρες ο εγγονός, ο μοναδικός, γίνεται 1 έτους. Στις 24 Νοέμβρη έχει τα πρώτα του γενέθλια. Γι αυτό κοιτάω τις βιτρίνες στα παιδικά καταστήματα. Πέρασα από τον Βασιλόπουλο και
ψώνισα κάτι λίγα και επιστροφή σπίτι με το Τραμ λίγο πριν τις μία. Μία και μισή ετοίμασα ένα πιάτο
φιλέτο γαλέο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και
πήγα για ανάπαυση μέχρι τις πέντε. Έγερση λίγο πριν τις έξη. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και έξη η ώρα ήπια τα
χάπια μου τα απογεματινά. Σκοτείνιασε κανονικά λίγο πριν τις έξη. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα
στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου με ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν
τις οκτώ, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και
έτοιμος βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήγα κάθισα μέχρι λίγο πριν τις εννιά, ήπια
ένα καφέ μικρό, χαιρέτησα την Ειρήνη και τον Τεο και επέστρεψα σιγά σιγά σπίτι. Όμορφη η σημερινή
βραδιά. Νοτιάς μπονάτσα και υγρασία. Χρειάζεται προσοχή αυτός ο καιρός. Από τα μεσάνυχτα θα
χαλάσει ο καιρός σε όλη την Ελλάδα. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, ήπια δυο
γουλιές δροσερό νερό και συνέχισα την βραδιά μου στο Ίντερνετ. Έφτιαξα μια κούπα καφέ Jacombs
ζεστό και πήγα να δω στην τηλεόραση την επικαιρότητα, τα αθλητικά και τον καιρό. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλό ξημέρωμα στην καινούρια
μέρα ρου Νοέμβρη....

No comments:

Post a Comment