Friday, November 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Πέμπτης, Φθινοπωρινό και βροχερό στην Αττική από νωρίς το πρωί. Με συννεφιά στον Αττικό ουρανό, άπνοια και φεγγαράδα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα, την φεγγαράδα και τον Νοτιά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Κακοκαιρία σήμερα στην Αττική, με βροχή από νωρίς το πρωί. Μετά τις οκτώ πέρασε η κακοκαιρία και η βροχή
και η μέρα γίνεται σιγά σιγά ηλιόλουστη. Όμορφη μέρα σήμερα με λιακάδα στην γειτονιά μου στις
εννιά. Λίγο μετά τις εννιά έβαλα πλυντήριο για μια πλύση και συνέχισα την τακτοποίηση του σπιτιού.
Παρέα με τον καφέ μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα
μια μικρή ενημέρωση των σελίδων μου. Έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια, που και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωί και συνεχίζω στο σπίτι με λίγη τηλεόραση και ξεκούραση μέχρι να
τελειώσει το πλυντήριο την πλύση κατά τις 11 η ώρα. Λίγο μετά τις 11 πλυντήριο τέλος. Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και τα έβγαλα έξω στο μπαλκόνι να στεγνώσουν στον Φθινοπωρινό ήλιο μέχρι
το απόγεμα στις πέντε που αρχίζει και νυχτώνει. Δώδεκα η ώρα έτοιμος βγήκα να πάω πλατεία μια
βόλτα στην όμορφη φθινοπωρινή λιακάδα. Με το Τραμ σε δυο λεπτά πήγα πλατεία. Έκανα την βόλτα
μου, κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό, έκανα κάτι λίγα ψώνια και μία η ώρα επιστροφή σπίτι
για φαγητό. Πήρα το Τραμ και σε δυο λεπτά στη στάση της γειτονιάς μου. Επιστροφή σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο
φιλέτο γαλέο με πατάτες, έφτιαξα σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου και πήγα για λίγη ανάπαυση μέχρι τις πέντε. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου μάζεψα την απλώστρα και την έβαλα μέσα γιατί άρχισε η υγρασία. Έξη η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και συνέχισα τις
απογεματινές δουλειές. Βγήκα στα γρήγορα πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και επέστρεψα να συνεχίσω το απόγεμα μου. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα την σελίδα μου τα “ Καθημερινά “. επτά η ώρα
πήγα για λίγο τηλεόραση να δω στην ΝΕΡΙΤ την αθλητική επικαιρότητα. Πιο βράδυ παρακολούθησα
στην ΝΕΡΙΤ τον αγώνα Ολυμπιακός - Γαλατάσαράϊ 93-66 Υπέροχος ο Ολυμπιακός. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα
του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment