Sunday, November 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Σαββάτου, Φθινοπωρινό και βροχερό στην Αττική από νωρίς το πρωί. Με συννεφιά στον Αττικό ουρανό, άπνοια και κρύο αρκετό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα, την συννεφιά και την πρωινή δροσιά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Συννεφιά σήμερα στην Αττική, με κρύο αρκετό από νωρίς το πρωί. Μετά τις οκτώ όλα καλά, μόνο έμεινε η συννεφιά, πέρασε η κακοκαιρία και η βροχή και η μέρα γίνεται σιγά σιγά καλή και Φθινοπωρινή στην Αττική. Λίγο μετά τις εννιά έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ Corn Flakes με γάλα
δροσερό και παρέα με την κούπα του καφέ άνοιξα το Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα γενική συννεφιά με ψύχρα
αρκετή. 15 βαθμοί η εξωτερική θερμοκρασία εδώ στη γειτονιά μου την Νέα Σμύρνη. Μετά τις έντεκα
ήρθε η αδελφή μου για να με δει λιγάκι και να μου πει τα νέα της οικογένειας. Αύριο θα πάει να δει τον
Εγγονό μου για λίγο. Κάθισε μέχρι τις 12 σχεδόν ήπια με ένα καφέ μικρό Ελληνικό, είπαμε τα δικά μας
και έφυγε για επιστροφή σπίτι τις παίρνοντας ένα τάπερ γιουβέτσι για τον Φεόφιλο. Λίγο μετά τις 12
βγήκα και εγώ για λίγο, με το Τραμ πήγα πλατεία στα γρήγορα έκανα μια μικρή βόλτα ψώνισα από το
παραδοσιακό στην Ομήρου λίγη παρμεζάνα τριμμένη για το γιουβέτσι, λίγες φακές και επέστρεψα
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα λίγο ψωμί από τον φούρνο και δυο γιαούρτια αγελάδας και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι με παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και τρεις η ώρα πήγα για ανάπαυση μέχρι τις πέντε.
Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα
πιατικά. Τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και έξη η ώρα ήπια τα χάπια μου
τα απογεματινά. Σκοτείνιασε και σήμερα νωρίς, με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό και κρύο αρκετό. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή αυτή η εποχή για να αποφύγουμε τα κρυολογήματα και την γρίπη.
Πήρα τον καφέ μου παρέα και κάθισα για να μπω στο Ίντερνετ. Μπήκα, διάβασα τα μηνύματα την
επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα δεν θα βγω καθόλου
για βόλτα θα κάτσω σπίτι γιατί πονάνε οι προσαγωγοί μου, μυϊκούς πόνους. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι
μου και συνέχισα την βραδιά με λίγη τηλεόραση. Έτσι πέρασε η μέρα και η Σαββατιάτικη βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς λίγο μετά το ξημέρωμα. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Νοέμβρη που είναι Κυριακή Φθινοπωρινή.

No comments:

Post a Comment