Saturday, November 29, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Παρασκευής, Χειμωνιάτικο, με κρύο αρκετό στην Αττική από νωρίς το πρωί. Καλή η καινούρια μέρα, με άπνοια, συννεφιά και αρκετό κρύο. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Χειμωνιάτικο ξημέρωμα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο, ένα φύλλο μαρουλιού και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το πρωινό της Παρασκευής στο σπίτι.
Δεν μπορώ να βγω, όχι γιατί έχει κρύο χειμωνιάτικο, αλλά δεν μπορώ να περπατήσω γιατί πονάνε οι
προσαγωγοί μου μετά την επέμβαση στον προστάτη. Προσπαθώ να συνέλθω και να επανέλθω στα
φυσιολογικά με υπομονή. Καλή συνέχεια

No comments:

Post a Comment