Tuesday, November 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, με φθινοπωρινή Αττική και κρύο αρκετό από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Νοέμβρη, με καιρό Φθινοπωρινό και λίγο ήλιο στον Αττικό ουρανό με κρύο αρκετό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον Νοέμβρη. Με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την καινούρια μέρα του Νοέμβρη. Έχει κρύο το πρωί, γι αυτό απλά ανοίγω, για λίγο τις τζαμόπορτες να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περιμένουν πάντα υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό.
Καλά είμαι, όσο περνάνε οι μέρες μετά την επέμβαση στον προστάτη. Αλλά εξακολουθούν οι πόνοι
στο δεξί πόδι ακόμη. Περπατάω κανονικά, σιγά σιγά, αλλά πονάω. Προσπαθώ με υπομονή να ξεπεράσω το πρόβλημα. Συνεχίζω και πίνω νερό αρκετό για να κατουρώ και να καθαρίζει όλο το σύστημα. Πίνω και τα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός και όλα πάνε κατ ευχήν. Δεν έχω παράπονο, απλά φροντίζω για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το πρωινό μου τις καινούριας βδομάδας. Σήμερα δεν βγήκα νωρίς το πρωί, παρ όλο που είναι καλή η μέρα
για βόλτα. Οι πόνοι στο περπάτημα με αναγκάζουν να μένω μέσα για ξεκούραση. Όμορφη λιακάδα
από νωρίς το πρωί. Μετά τις έντεκα βγήκα σιγά σιγά να κάνω τις δουλειές μου και να ψωνίσω κάτι
λίγα που χρειάζονται. Με το Τραμ και με μεγάλη προσοχή, πήγα μέχρι την στάση του Βερόπουλου.
Πέρασα πρώτα από την Vodafon, πλήρωσα τον λογαριασμό του τηλεφώνου μου κατόπιν πήγα Βερόπουλο, ψώνισα κάτι λίγα που χρειαζόμουν και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Ψώνισα από το μανάβικο ένα κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια, από τον φούρνο
λίγο ψωμί , μια τυρόπιτα και επέστρεψα σπίτι πριν τις 12 να συνεχίσω την μέρα μου. Τακτοποίησα
τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα να δω στην τηλεόραση την επικαιρότητα την αθλητική
και την επικαιρότητα της καθημερινότητας. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φρέσκο κομμάτι μπρόκολο και λίγο πριν τις δυο ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Έφαγα μια χαρά, ένα
πιάτο Φακές, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με ανθότυρο λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι νερό
δροσερό. Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έριξα στα καναρίνια
μια ματιά και άνοιξα την τηλεόραση να δω τα αθλητικά. Αθλητική βραδιά, η σημερινή ποδοσφαιρική.
Παίζει και ο Ολυμπιακός με την Γιουβέντους στο Τορίνο. Θα το παρακολουθήσω στο Ίντερνετ.
Σήμερα με ποδόσφαιρο θα συνεχίσω και πέρα από τα μεσάνυχτα. Καλά είναι στο σπίτι. Έβαλα σε
λειτουργία το ένα κλιματιστικό για να είναι ζεστό το σπίτι και συνεχίζω την βραδιά μου παρακολουθώντας τους αγώνες του Champions League. Πρώτο ημίχρονο Γιουβέντους – Ολυμπιακός
1-1. καλή συνέχεια. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τελικό αποτέλεσμα Γιουβέντους Ολυμπιακός 3-2.
Σπουδαίος ο Ολυμπιακός αλλά έχασε. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Νοέμβρη......

No comments:

Post a Comment