Sunday, October 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθυμερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, του Οκτώβρη, με Φθινοπωρινή ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, με αεράκι και λιακάδα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει πολύ καλό καιρό όλη μέρα. Με ψύχρα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά η ώρα, έβαλα πλυντήριο για μια πλύση και συνεχίζω στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και στο απάνεμο μπαλκόνι η θερμοκρασία
είναι 19 βαθμούς. Στο σπίτι μέσα είναι 22 βαθμούς η θερμοκρασία. Ψύχρα αρκετή. Χρειάζεται αρκετή
προσοχή και καλό ντύσιμο. Λίγο μετά τις 11 τέλειωσε η πλύση. Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα
και την έβαλα στο μπαλκόνι που έχει ήλιο μέχρι την δύση του για να στεγνώσουν. Τακτοποίησα το
σπίτι και βγήκα να πάω την βόλτα μου και να ψωνίσω λίγο ψωμί για το Σαββατοκύριακο. Πήρα το
Τραμ και πήγα μέχρι τον Νέο Κόσμο. Ψώνισα ψωμί από το Εκ Σίτου έκανα την βόλτα μου και με
το Τραμ επέστρεψα στην πλατεία μας. Αρκετός κόσμος σήμερα στην πλατεία για βόλτα, ψώνια και
καφέ. Έκανα την βόλτα μου ήπια ένα μικρό καφέ, κάθισα λίγο πλατεία και μετά τις μία επέστρεψα
σπίτι με το Τραμ για φαγητό. Στην επιστροφή πήρα δυο μήλα από το μανάβικο του Γιώργου. Επιστροφή
σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα κομμάτι
μήλο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με ένα κολοκύθι γεμιστό, πατάτες και λίγη γέμιση. Σαλάτα
κουνουπίδι με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά,τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριού. Λίγο μετά τις πέντε έγερση, γιατί τώρα νυχτώνει νωρίς. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια λίγες γουλιές καφέ
και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, έριξα μια ματιά στην αθλητική επικαιρότητα και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις έξη, άνοιξα την τηλεόραση και στην ΝΕΡΙΤ είδα λίγο
μπάσκετ από τα παιχνίδια του Παναθηναϊκού στη Ρωσία και του Ολυμπιακού στην Κρήτη, Φιλικά .
Όμορφο το Σαββατιάτικο απόγεμα στην Αττική, με λίγη συννεφιά και σχεδόν άπνοια, αλλά με ψύχρα
αρκετή όσο ο ήλιος πάει προς την δύση. Επτά η ώρα, έδυσε ο ήλιος. Γενική αραιή συννεφιά στην
Αττική, άπνοια και ψύχρα αρκετή. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω το απόγεμα μου στο Ίντερνετ.
Λίγο πριν τις οκτώ ήπια το χάπι μου το βραδινό και έτοιμος να βγω για βόλτα βραδινή και να περάσω
από τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα Σαββατιάτικη και να τους δείξω τα ρούχα που πήρα για
τον εγγονό μου τον καταπληκτικό. Βγήκα έκανα την βόλτα μου στους δρόμους της γειτονιάς, πέρασα
από τους δικούς μας κάθισα, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά, είδαν αυτά που ψώνισα για
τον εγγονό μου, καταπληκτικά μου είπαν, πολύ όμορφα και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και
έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Όμορφη ήταν η βόλτα, παρέα με την βραδινή Φθινοπωρινή ψύχρα.
Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έφτιαξα μια κούπα Jacombs, ζεστό και κάθισα
να δω λίγο τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την αθλητική
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή Κυριακής Φθινοπωρινής με ψύχρα
από νωρίς το πρωί στην Αττική, χωρίς βροχή.....




No comments:

Post a Comment