Friday, October 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, 2ης Οκτώβρη, με Φθινοπωρινή δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην δεύτερη μέρα του Οκτώβρη, με γενική δροσιά Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Κοιμάμαι με πυτζάμες, μια χαρά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή δροσιά έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, με αεράκι και λιακάδα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει πολύ καλό καιρό όλη μέρα. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και ένα μπολ CORN FKAKES και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά η ώρα πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο της γειτονιάς και κανόνισα να μου φέρουν αύριο τα φάρμακα του μήνα. Επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα και ετοιμάστηκα να πάω μέχρι το Ελληνικό
με το Τραμ και το Μετρό τον εγγονό μου για να δω και την γιαγιά την Νίτσα που με περιμένουν.
Τακτοποίησα το σπίτι για ασφάλεια και βγήκα λίγο μετά τις δέκα. Με το Τραμ και το Μετρό από τον
Νέο κόσμο πήγα στα γρήγορα Ελληνικό. Έντεκα η ώρα ήμουν κοντά στο εγγονό μου και την Γιαγιά
που τον τάϊζε την πρωινή φρούτο κρέμα. Κάθισα παρέα τους μέχρι που έφαγε ο μπέμπης μας, τον
έπλυνε η γιαγιά, τον έβαλα στο καρότσι του και βολτάραμε στα μεγάλα μπαλκόνια του σπιτιού, παρέα
με την Ήρα την σκυλίτσα μας. Η γιαγιά ετοίμαζε το κύριο φαγητό στο αστέρι μας και έκανε όλες τις
δουλειές στην κουζίνα και στο σπίτι. Το αστέρι μας κοιμήθηκε μια χαρά στο καρότσι του, τον έβαλα
στο δωμάτιο του και συνεχίζει τον ύπνο του τον πρωινό. Κάθισα να κάνω παρέα στην γιαγιά την ώρα
που έκανε τις δουλειές του σπιτιού και λίγο μετά τις μία φίλησα τον εγγονό μας που κοιμόταν ήσυχα
χαιρέτησα την γιαγιά Νίτσα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Πριν πάρω το Μετρό για επιστροφή
πήρα ένα μικρό καρβέλι ψωμί και επέστρεψα με το Μετρό και το Τραμ από τον Νέο Κόσμο στα γρήγορα στο σπίτι. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια στο σπίτι και στα καναρίνια, τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γεμιστά κολοκύθια, με
πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, Iceberg, με ανθότυρο και ένα αυγό βραστό, σφιχτό μόνο το ασπράδι,
φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύση,
μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για λίγη ανάπαυση μέχρι λίγο πριν τις πέντε γιατί
έχω ραντεβού με τον καρδιολόγο μου στις πέντε και μισή, να με δει και να μου βάλει το Χόλντερ για
ένα 24ωρο. Μέχρι την παρασκευή το απόγεμα. Τέσσερις και μισή έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά, πέντε η ώρα ήπια το χάπι μου το απογεματινό και βγήκα να πάω στον καρδιολόγο μου στην πλατεία με το Τραμ. Λίγο πριν τις πέντε και μισή ήμουν στον
καρδιολόγο. Περίμενα λίγο, δεν άργησα, μου έβαλε το χόλντερ τα είπαμε για λίγο , μου έγραψε να πάρω χάπια για τους παλμούς της καρδιάς που είναι πολλοί τον χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή
στο σπίτι. Ραντεβού την Δευτέρα το απόγεμα στις 5 για να δούμε τα αποτελέσματα από το Χόλντερ.
Καλά πήγαν όλα, δεν έχω παράπονο. Αύριο θα πάρω τα χάπια για τους παλμούς της καρδιάς και θα
τ αρχίσω από το Σάββατο το πρωί. Ένα τέταρτο το πρωί και ένα τέταρτο το απόγεμα, θα παίρνω, για
ένα μήνα και να δούμε τα αποτελέσματα. Οκτώ η ώρα ήπια το βραδινό μου χάπι και κάθισα παρέα με
τον καφέ μου να δω το παιχνίδι για το Europa League. Γκινγκαπ – ΠΑΟΚ 2-0. δέκα η ώρα παρακολουθώ στο Ίντερνετ τα παιχνίδια. Εστορίλ – ΠΑΟ και Αστέρας Τριπ. - Παρτιζάν. Η ώρα πήγε
μεσάνυχτα. Έτσι πέρασε η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη.....





No comments:

Post a Comment