Thursday, October 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, με λιακάδα από νωρίς το πρωί και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική λιακάδα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή καλοκαιρία. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και καθαρό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με όμορφη λιακάδα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα στις γλάστρες, από λίγο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Εννιά η ώρα πετάχτηκα μέχρι
το μανάβικο της γειτονιάς και ψώνισα ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα και λίγο μπρόκολο για
τα καναρίνια. Επέστρεψα στα γρήγορα στο σπίτι και ετοίμασα για μαγείρεμα, κοτόπουλο, φιλέτο, με
κρεμμύδι, τρεις σκελίδες σκόρδο, μια πιπεριά πράσινη, δυο μεγάλα στρογγυλά κολοκύθια, λίγες ντομάτες στον τρίφτη, δυο καρότα και τρεις πατάτες. Δέκα η ώρα άρχισα με το σοτάρισμα των δυο κρεμμυδιών, των σκελίδων του σκόρδου, ακολούθησε, σοτάρισμα, πιπεριάς, κολοκυθιών, καρότων και
συνέχεια τα κομμάτια του κοτόπουλου, μόλις άλλαξε χρώμα το κοτόπουλο, έριξα τις πατάτες ανάμεσα
στα κομμάτια του κοτόπουλου, κούνησα λίγο την κατσαρόλα και σε λίγα λεπτά έριξα από πάνω, απ όλα
την τριμμένη ντομάτα αλατισμένη, λίγο πιπέρι, λίγο ακόμη αλατάκι, λίγο νεράκι και ψιλοκομμένο τρυφερό σέλινο που είχα φυλαγμένο στο ψυγείο. Μόλις πήραν βράσει, απλά γύρισα τα κομμάτια του
κοτόπουλου, χαμήλωσα την φωτιά και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα μέχρι να ψηθεί το φαγητό. Το
μόνο που πρόσεχα κάθε τόσο, ήταν, μήπως χρειάζεται λίγο νεράκι. Αλλά δεν χρειάσθηκε μέχρι το τέλος, γιατί είχαν οι ντομάτες. Έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα, τακτοποίησα την κουζίνα
και έκοψα, έπλυνα και έβρασα ένα κουνουπίδι για να έχω σαλάτα. Λίγο πριν τις δώδεκα όλα έτοιμα.
Έτοιμο το φαγητό, καλά ψημένο και νόστιμο. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο μήλο και βγήκα να πάω μέχρι το φαρμακείο της γειτονιάς να πάρω τέσσερα κουτιά με φίλτρα για την
προστασία της τραχειοτομής που μου έφερε ο Γιώργος ο φαρμακοποιός. Πριν πάω στο φαρμακείο πήγα
μέχρι την λαϊκή αγορά που έχουμε κάθε Τετάρτη, πήρα λίγες ντομάτες , κρεμμύδια, δυο σκόρδα και
επιστρέφοντας προς το σπίτι, πέρασα από το φαρμακείο πήρα τα φίλτρα για την τραχειοτομή και επέστρεψα σπίτι για να αφήσω τα ψώνια. Τακτοποίησα τα ψώνια και βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι
τον Νέο Κόσμο για να πάρω μισό καρβέλι ψωμί από το “Εκ σίτου¨ πήρα το καρβέλι, περίμενα το τραμ
που δεν άργησε και επέστρεψα μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Επιστροφή σπίτι μετά τις μία, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα πόσιμο νερό και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο κοτόπουλο, φιλέτο, με πατάτες, σαλάτα με κουνουπίδι, λίγο ανθότυρο και ένα αυγό
βρασμένο σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά. Τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ξεκούραση μεσημεριού. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα πιατικά. Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια το χάπι μου το απογεματινό και
λίγο πριν τις έξη βγήκα να πάω μέχρι πλατεία με το Τραμ στον καρδιολόγο μου για να δει τις γενικές
εξετάσεις του αίματος. Πήγα στα γρήγορα, περίμενα λίγο, είδε τα αποτελέσματα των εξετάσεων ο γιατρός, μου είπε ότι όλες οι εξετάσεις είναι μια χαρά, τον χαιρέτησα, τον ευχαρίστησα, έκανα μια
βόλτα στην όμορφη πλατεία και με το το Τραμ επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το απόγεμα μου, ευχαριστημένος που όλα πάνε καλά μέχρι και σήμερα. Καλή συνέχεια στη ζωή. Έτσι πέρασε σήμερα
η μέρα και η βραδιά. Αύριο τα λέμε και πάλι από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούρια
μέρα του Οκτώβρη που θα είναι μια όμορφη Φθινοπωρινή μέρα. Καλό πρωινό.....



No comments:

Post a Comment