Friday, October 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, με Φθινοπωρινή ψύχρα από νωρίς το πρωί και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και καθαρό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με ψύχρα και λιακάδα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά, ετοίμασα για μαγείρεμα ότι χρειάζεται για μια φασολάδα καταπληκτική. Είχα βάλει μια κούπα φασόλια
από το χθεσινό βράδυ να μουσκέψουν σε μπόλικο νερό. Ξέπλυνα καλά τα φασόλια και τα έβαλα για βράσιμο για 20 λεπτά. Ετοίμασα ότι χρειάζεται για την φασολάδα, άλλαξα το νερό με άλλο νερό ζεστό
έριξα ότι χρειάζεται μαζί με τα φασόλια και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα μέχρι να χυλώσει η φασολάδα. Τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το πρωινό παράλληλα με το
μαγείρεμα τις φασολάδας. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου προσέχοντας το μαγείρεμα τις φασολάδας. Μετά τις έντεκα πέρασε να με
δει η αδελφή μου για λίγο. Ήπιαμε ένα καφέ μικρό παρέα, είπαμε τα καθημερινά και λίγο πριν τις 12
έφυγε η αδελφή μου να πάει σπίτι της. Έριξα μια ματιά στην φασολάδα, δοκίμασα λίγο να δω αν είναι
εν τάξει και νόστιμη, χαμήλωσα λιγάκι ακόμα την φωτιά γιατί είναι σχεδόν έτοιμη και νόστιμη η φασολάδα. Μετά τις 12 τέλος το μαγείρεμα. Μάζεψα την κουζίνα, τακτοποίησα ότι χρησιμοποίησα
για το μαγείρεμα, ασφάλισα το σπίτι και έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος στην πλατεία για την βόλτα
του, τα ψώνια του και τον καφέ του. Πήρα μερικά κουλούρια Θεσσαλονίκης, έκανα την βόλτα μου και
τρώγοντας το κουλούρι μου κάθισα για λίγο πλατεία για ν απολαύσω την ομορφιά του Φθινόπωρου.
Ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα για τον εγγονό μου από το Mothercare και με το Τραμ γύρισα μέχρι την
στάση της γειτονιάς μου. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, τακτοποίησα τα ψώνια,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα για φαγητό μεσημεριού. Ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα
κουνουπίδι, με ελιές και ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, υπέροχη η φασολάδα. Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο μήλο και τους άλλαξα το πόσιμο νερό. Έξη η ώρα ήπια το χάπι
μου και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφο το σημερινό απόγεμα, μπονάτσα, άπνοια, καθαρός ουρανός
και θερμοκρασία πολύ καλή για την εποχή. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και βγήκα για
μια βόλτα εδώ γύρω στη γειτονιά, παρέα με το mp3 μου ακούγοντας μουσική. Πέρασα από το Ιταλικό
πήρα ένα καφέ καπουτσίνο διπλό και επέστρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω το παιχνίδι μπάσκετ
μεταξύ Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού, από το άδειο ΟΑΚΑ, λόγω τιμωρίας του ΠΑΟ για το Κύπελλο Ελλάδας. Τελικό αποτέλεσμα Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 77-76 και πέρασε στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας. Μίλησε για μια ακόμα φορά η μεγάλη ψυχή και η καρδιά του Παναθηναϊκού.
Από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών μεταξύ των δυο Αιωνίων. Ένα μεγάλο μπράβο στον
Παναθηναϊκό. Καλή συνέχεια στις επιτυχίες. Με σκυμμένο το κεφάλι έφυγαν οι Ολυμπιακοί. Θρίαμβος
για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και όλους τους Παναθηναϊκούς. Έτσι τέλειωσε η σημερινή μέρα και
η βραδιά που θα την θυμόμαστε όλοι οι Παναθηναϊκοί αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment