Saturday, October 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, του Οκτώβρη, με Φθινοπωρινή δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική δροσιά Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή δροσιά έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, με αεράκι και λιακάδα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει πολύ καλό καιρό όλη μέρα. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και ένα μπολ CORN FKAKES και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά η ώρα πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και έκανα λίγα ψώνια. Επέστρεψα στα γρήγορα τακτοποίησα τα ψώνια και
έβαλα να βράσω ένα κουνουπίδι που μόλις ψώνισα μαζί με λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και λίγες
πατάτες. Έκοψα έπλυνα το κουνουπίδι καλά και το έβαλα για βράσιμο στην μεγάλη κατσαρόλα μαζί
με λίγο χυμό από ένα λεμόνι για να γίνει κάτασπρο. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα μια μικρή ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έβρασε το κουνουπίδι, έκλεισα την φωτιά, έβγαλα το κουνουπίδι και
το τοποθέτησα σε ένα μεγάλο μπολ και το άφησα να κρυώσει. Ξέπλυνα την κατσαρόλα, τακτοποίησα
την κουζίνα και συνέχισα στο Ίντερνετ μέχρι τις 12. τακτοποίησα το σπίτι και έτοιμος βγήκα να πάω
πλατεία για βόλτα, καφέ και λίγα ψώνια που θέλω να κάνω για τον εγγονό μου από το mothercare.
Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία που δεν είχε κόσμο αρκετό σήμερα. Έκανα την βόλτα μου, στην
όμορφη πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό στο χέρι και πήγα για τα ψώνια του εγγονού μου. Ψώνισα αρκετά
τις εποχής για τον μοναδικό εγγονό μου, πολύ όμορφα, το ευχαριστήθηκα και με το Τραμ επέστρεψα
μέχρι την στάση τις γειτονιάς μου. Επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με μια ντομάτα, μεγάλη, γεμιστή, πατάτες και λίγη γέμιση. Σαλάτα κουνουπίδι που έβρασα σήμερα, με λεμόνι, λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα
κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, υπέροχα, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Μετά τις πέντε
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ, άλλαξα το πόσιμο νερό στα
καναρίνια με άλλο πιο φρέσκο και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου στο σπίτι. Πολύ
όμορφο το σημερινό απόγεμα, άπνοια, καλοκαιρία, καθαρός ο αττικός ουρανός με λιακάδα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και παρακολουθώ στην τηλεόραση τις ΝΕΡΙΤ αγώνα μπάσκετ. Έξη η ώρα ήπια το χάπι
μου και συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια το βραδινό μου χάπι και έβγαλα
το Χόλντερ. Θα το πάω την Δευτέρα το απόγεμα να το δούμε με τον καρδιολόγο. Συνεχίζω στο σπίτι
βλέποντας μπάσκετ στην ΝΕΡΙΤ Ρέθυμνο – Ολυμπιακός φιλικό. Πολύ όμορφη η βραδιά, φεγγαράδα
καθαρός ουρανός, άπνοια και μπονάτσα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Μετά τις εννιά βγήκα
για μια βόλτα εδώ κοντά, στη γειτονιά, από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Μεγάλη κίνηση
από διερχόμενα αυτοκίνητα. Μόλις έκλεισαν τα μαγαζιά. Πολύ όμορφη η βραδιά αλλά με ψύχρα αρκετή. Πάντως ήμουν ντυμένος καλά. Έκανα την βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι νωρίς να συνεχίσω
την βραδιά. Επέστρεψα σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έφτιαξα ένα καφέ Jacombs, ζεστό και
κάθισα να παρακολουθήσω ποδόσφαιρο στην ΝΕΡΙΤ. Δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά
στα μηνύματα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο θα τα ξανά πούμε πάλι από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του
Οκτώβρη.....





No comments:

Post a Comment