Tuesday, October 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, με λιακάδα από νωρίς το πρωί και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Οκτώβρη, με γενική λιακάδα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή καλοκαιρία. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και καθαρό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με όμορφη λιακάδα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, βγήκα και πετάχτηκα μέχρι την μικροβιολόγο μου για γενικές εξετάσεις αίματος. Μου πήρε αίμα και επέστρεψα για συνέχιση στις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα στις γλάστρες, από λίγο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις δέκα έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα, δροσερό, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα λίγη ενημέρωση των σελίδων μου, διαβάζοντας την επικαιρότητα. Πολύ όμορφο το σημερινό πρωινό με την έναρξη τις καινούριας βδομάδας. Μακάρι όλη
την βδομάδα να κάνει καλοκαιρία. Δώδεκα η ώρα και ώρα για λίγα ψώνια πρωινά. Ψωμί από τον
Νέο Κόσμο, απ το “Εκ σίτου” που είναι απέναντι από την στάση του Τραμ και ψώνια από πλατεία
και ένα μικρό καφέ στην όμορφη Φθινοπωρινή πλατεία. Με το Τραμ πήγα μέχρι τον Νέο Κόσμο ψώνισα ψωμί λίγα κριτσίνια από το Εκ σίτου και επέστρεψα με το Τραμ πλατεία. Έκανα την βόλτα
μου, κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό παρέα με την όμορφη Φθινοπωρινή λιακάδα, ψώνισα
λίγα κουτάκια μπύρα από τον Βασιλόπουλο και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ για φαγητό μεσημεριού.
Τακτοποίησα τα ψώνια, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα
από λίγο μήλο και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα βλίτα με λαδάκι και λεμόνι, λίγο ανθότυρο και ένα αυγό βραστό σφιχτό μόνο το\ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα
έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Κατέβηκα μια
στιγμή πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και ανέβηκα στο σπίτι για να συνεχίσω το απόγεμα που είναι
και σήμερα πολύ όμορφο. Με μπονάτσα, άπνοια, καθαρό ουρανό και αρκετά ζεστό για την εποχή.
Επτά η ώρα ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα κομμάτι κουλούρι Θεσσαλονίκης και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου στο σπίτι. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και γράψιμο για ενημέρωση
της σελίδας μου τα Καθημερινά. Ενημέρωσα και την σελίδα μου το Ημερολόγιο Γέφυρας. Πριν λίγο
έδυσε ο ήλιος και άρχισε σιγά σιγά να νυχτώνει. Η μέρα μικραίνει καθημερινά, νυχτώνει νωρίς και ξημερώνει αργά τα πρωινά. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό, έβαλα το κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών και συνέχισα με καφέ Ελληνικό και παρακολούθηση την επικαιρότητα
από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την ΝΕΡΙΤ για την αθλητική επικαιρότητα. Λίγο αργότερα πριν
τα μεσάνυχτα, μπήκα στο Ίντερνετ και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι
πέρασε η μέρα και η βραδιά. Παρέα με τον πολύ όμορφο καιρό. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το
πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη που θα είναι ηλιόλουστη. Όλη την βδομάδα
θα είναι πολύ καλός ο καιρός. Αυτό είναι από τα καλά νέα. Καλή συνέχεια Φθινοπωρινή....






No comments:

Post a Comment