Thursday, October 30, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, με φθινοπωρινό καιρό από νωρίς το πρωινό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με καιρό Φθινοπωρινό, που σιγά, σιγά αλλάζει με Χειμωνιάτικο καιρό. Κρύο έχει και σήμερα αρκετό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον Οκτώβρη. Με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή αλλαγή του καιρού. Κάνει κρύο το πρωί, απλά άνοιξα, σήμερα, για λίγο τις τζαμόπορτες γιατί έχει κρύο αρκετό σήμερα το πρωινό. Καλός είναι ο καιρός, με λίγη συννεφιά και άπνοια, από νωρίς το πρωί. Κάπου κάπου βγαίνει και λίγο ήλιος. Μόνο που άρχισε κρύο λόγο της αλλαγής της εποχής, εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει φθινοπωρινό καιρό όλη μέρα με κρύο αρκετό. Θερμοκρασία 15 βαθμοί έξω, τώρα το πρωί και στο σπίτι μέσα 19 βαθμούς. Φρόντισα τα καναρίνια που με περιμένουν πάντα υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο, ήπια
δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Καλά είμαι, όσο περνάει ο καιρός μετά την επέμβαση στον προστάτη. Αλλά παρουσίασα πρόβλημα στους προσαγωγούς, μυικό πρόβλημα και περπατάω και κάθομαι με πόνους. Απλά παίρνω τρία ντεπόν την μέρα για τους πόνους. Παυσίπονα
χρειάζονται. Περπατάω με δυσκολία και πονάω. Συνεχίζω και πίνω νερό αρκετό για να κατουρώ και να καθαρίζει όλο το σύστημα. Πίνω και τα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός και όλα πάνε κατ ευχήν. Δεν παραπονιέμαι, απλά φροντίζω για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και δέκα η ώρα βγήκα
για λίγα ψώνια. Εδώ κοντά για να περπατήσω λιγάκι, έστω και σιγά σιγά. Έκανα τα ψώνια μου και στην
επιστροφή για το σπίτι, πήρα λίγο ψωμί και ένα μπουκάλι γάλα φρέσκο. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα
τα ψώνια. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και κάθισα να περάσω την ώρα μου στο Ίντερνετ. Ακόμα είναι νωρίς για μεσημεριανό φαγητό. Έξω έχει κρύο αρκετό και ψιχάλιζε λιγάκι, αλλά άμα είσαι καλά
ντυμένος δεν υπάρχει πρόβλημα. Στο σπίτι μέσα που κάθομαι είμαι καλά ντυμένος για να μην
κρυώνω. Τι να κάνω. Πότε πότε ανάβω το ένα κλιματιστικό για να είναι ζεστό το σπίτι. Όλα χρειάζονται
για καλή ποιότητα ζωής. Απλά καμιά φορά γελάω διαβάζοντάς αυτά που γράφω. Το μόνο παράπονο που έχω, είναι που δεν μπορώ να πάω να δω τον εγγονό μου και την γιαγιά Νίτσα. Από την άλλη βδομάδα αν θα μπορώ να περπατήσω θα πάω να τους δω. Αλλιώς θα παίρνω ταξί για να πηγαινοέρχομαι. Λίγο πριν τις δυο και ώρα για φαγητό μεσημεριανό. Ζέστανα ένα πιάτο φαγητό με πατάτες και κοτόπουλο.
Έφτιαξα σαλάτα κουνουπίδι με λίγο ανθότυρο και τρεις ελιές, φρέσκο ψωμί και έφαγα μια χαρά, παρέα
με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου και ένα ποτήρι νερό για την ούρηση και λίγο πριν τις τρεις πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έχει και σήμερα κρύο αρκετό, με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό, με σύννεφα της
βροχής. Έξη η ώρα και έγερση. Από τις τρεις μέχρι τις έξη σηκώθηκα 6 φορές για ούρηση. Οι μυικοί
πόνοι στους προσαγωγούς συνεχίζονται. Απλά πίνω τρία ντεπόν την ημέρα. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και ήπια λίγες γουλιές καφέ. Σκοτείνιασε κανονικά, με συννεφιασμένο τον
Αττικό ουρανό, με σύννεφα της βροχής και κρύο αρκετό. Έβαλα σε λειτουργία το κλιματιστικό στο
γραφείο μου για να ζεστάνει σιγά σιγά το σπίτι και μπήκα στο Ίντερνετ να περάσω τις υπόλοιπες
ώρες μέχρι τα μεσάνυχτα. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα συνεχίζω με ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου τα “ Καθημερινά”. Λίγο
μετά τις επτά και μέσα στο σπίτι είναι καλά και ζεστά με το κλιματιστικό. Έτσι πέρασα την μέρα και
την βραδιά, παρέα με τους μυϊκούς πόνους στους προσαγωγούς. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το
πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη. Αύριο είναι μια άλλη μέρα.....

No comments:

Post a Comment