Sunday, October 26, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής. Του Αη Δημήτρη σήμερα με αλλαγή του καιρού από νωρίς το πρωί με φθινοπωρινό καιρό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με καιρό Φθινοπωρινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, με την καινούρια ώρα, την χειμερινή, παρέα με τον Οκτώβρη, με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή αλλαγή του καιρού. Δεν άνοιξα τις τζαμόπορτες σήμερα γιατί έχει κρύο αρκετό σήμερα το πρωινό. Καλός είναι ο καιρός, με λίγη συννεφιά και άπνοια, από νωρίς το πρωί. Μόνο που κρύωσε λόγο της αλλαγής, εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει φθινοπωρινό καιρό όλη μέρα με κρύο αρκετό. Θερμοκρασία 15 βαθμοί έξω, τώρα το πρωί και στο σπίτι μέσα 20 βαθμούς. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Κρύο έχει έξω, αλλά τα καναρίνια δεν έχουν ανάγκη ακόμα. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα μια ματιά στις γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Γιορτάζω σήμερα και από νωρίς το πρωί μου στέλνουν ευχές στο κινητό
στο mail μου και στη σελίδα μου στο face. Χρόνια πολλά και καλά σε όσους γιορτάζουν. Ότι καλύτερο.
Εγώ ήμουν από τις 20 έως τις 24 του μηνός Οκτώβρη στην Βιοκλινική Αθηνών γιατί παρουσίασα αίμα
όταν ουρούσα. Ο γιατρός μου, ο ουρολόγος, έκανε ότι χρειαζόταν, μου έβαλε καθετήρα για πλύση και
ούρηση για τρεις μέρες και όλα πήγαν καλά. Τώρα είμαι σπίτι από την Παρασκευή μετά το μεσημέρι
και προσπαθώ να ξεπεράσω το πρόβλημα, πίνοντας συνεχώς νερό για να ουρώ και να καθαρίσει καλά
όλο το σύστημα τις ούρησης. Όλα πάνε καλά μέχρι σήμερα που είναι η γιορτή μου. Πίνω νερό και τα
φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός μου και ουρώ μια χαρά με κάτουρο καθαρό. Η ζωή είναι ένα ταξίδι
συνεχές και χρειάζεται υπομονή, επιμονή και πρόληψις για τα πάνε όλα καλά στο ταξίδι χωρίς επιστροφή. Δεν έχω κανένα παράπονο από την ζωή, μέχρι τώρα. Το μόνο που προσπαθώ και κάνω, είναι
να έχω μια καλή ποιότητα ζωής μέχρι το τέλος του ταξιδιού χωρίς επιστροφή. Κοντεύει μεσημέρι. Μία
η ώρα και ο καιρός εξακολουθεί να είναι καλός. Με συννεφιά στον Αττικό Ουρανό και κατά διαστήματα με λίγο ήλιου του Φθινόπωρου. Δυο η ώρα ετοίμασα λίγο φαγητό. Ένα πιάτο με κοτόπουλο
και πατάτες φούρνου. Σαλάτα κουνουπίδι με λίγο ανθότυρο και δυο ελιές, φρέσκο ψωμί από τον φούρνο της γειτονιάς και έφαγα μια χαρά, πίνοντας μόνο φρέσκο νερό που με βοηθά να ουρώ καθαρά
ούρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού, μέχρι λίγο πριν τις έξη. Κάθε λίγο σηκωνόμουν για να
κατουρήσω και συνέχιζα την ανάπαυση. Λίγο πριν τις έξη, έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα και συνέχισα το απόγεμα μου παρέα με το κατούρημα. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο, ήπια
δυο γουλιές και μπήκα στο Ίντερνετ για παρακολούθηση της Αθλητικής επικαιρότητας και της καθημερινότητας. Όσο βραδιάζει όλο και πιο πολύ κρύο κάνει. Σήμερα βράδιασε πολύ νωρίς. Λίγο μετά
τις έξη. Έβαλα και το κλιματιστικό για να ζεστάνει λίγο το σπίτι και να τραβήξει την υγρασία. Είναι
όλα μια χαρά. Συνεχίζω στο Ίντερνετ με ενημέρωση των σελίδων μου και παρακολουθώ τα παιχνίδια.
Έτσι πέρασε η Κυριακάτικη μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό
στην καινούρια και τελευταία βδομάδα του Οκτώβρη.....



No comments:

Post a Comment