Thursday, October 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, 1ης Οκτώβρη, με Φθινοπωρινή δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην πρώτη μέρα του Οκτώβρη, με γενική δροσιά Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Κοιμάμαι με πυτζάμες, μια χαρά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή δροσιά έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και λιακάδα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει πολύ καλό καιρό όλη μέρα. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και ένα μπολ CORN FKAKES και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά η ώρα πετάχτηκα μέχρι την τράπεζά μου να τακτοποιήσω κάτι που χρειαζόμουν.
Πήγα στα γρήγορα, με το Τραμ και γύρισα σπίτι πριν τις δέκα για ν αρχίσω το μαγείρεμα. Σήμερα το
μενού έχει για το επόμενο τριήμερο, γεμιστά με ντομάτες, κολοκύθια στρογγυλά και λίγες πατάτες.
Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού και άρχισα την ετοιμασία ότι χρειάζεται για τα
γεμιστά. Τρία κολοκύθια στρογγυλά, δυο ντομάτες μεγάλες και λίγες πατάτες. Ετοίμασα ότι χρειάζεται,
τα έβαλα όλα στην κατσαρόλα και άρχισα το σιγανό μαγείρεμα λίγο πριν τις έντεκα. Τακτοποίησα την
κουζίνα, έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για την ετοιμασία των γεμιστών, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα λίγη
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πριν τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό που μ αρέσει.
Νόστιμο και καλό ψημένο. Δοκίμασα λίγο και έκλεισα την φωτιά. Μάζεψα την κουζίνα και έτοιμος
μετά τις δώδεκα να βγω για μια βόλτα στην πλατεία και για λίγα ψώνια. Τακτοποίησα το σπίτι, βγήκα
και με το Τραμ πήγα πλατεία σε δυο λεπτά. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ μικρό στο χέρι
και πήγα για τα ψώνια μου. Ψώνισα λίγες ντομάτες και ανθότυρο και με το Τραμ γύρισα μέχρι την
στάση της γειτονιάς μου. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γεμιστά με πατάτες,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, Iceberg, με ανθότυρο και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα υπέροχα, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο μας, πήρα δυο κεσέδες γιαούρτια και ένα
γάλα φρέσκο και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το απόγεμα μου. Πολύ όμορφο απόγεμα Οκτώβρη
με μπονάτσα, άπνοια, αρκετά ζεστό με καθαρό Αττικό ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ να συνεχίσω το πολύ όμορφο απόγεμα μου. Επτά και μισή ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και λίγο πριν τις οκτώ βγήκα να πάω μέχρι τον καρδιολόγο μου στην πλατεία που έχουμε ραντεβού να βάλω Χόλντερ για παρακολούθηση για 24ώρες.
Πήγα στην ώρα μου, αλλά ο γιατρός μου είπε να πάω αύριο το απόγεμα 5.30 να βάλω το Χόλντερ γιατί
σήμερα δεν είχε τα αυτοκόλλητα που χρειάζονται. Έγινε είπα στον γιατρό μου, τον καρδιολόγο και
έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το Ιταλικό, πήρα ένα καπουτσίνο ζεστό
και επιστροφή στο σπίτι να ετοιμαστώ να παρακολουθήσω το παιχνίδι Μάλμε – Ολυμπιακός από την
Σουηδία για το Champions League. Εννιά η ώρα, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά και παρέα με
τον καφέ μου, καπουτσίνο, κάθισα να παρακολουθήσω στην ΝΕΡΙΤ τον αγώνα. Τελικό αποτέλεσμα
Μάλμε- Ολυμπιακός 2-0. Δεν ήταν καθόλου καλός ο Ολυμπιακός.
Έτσι πέρασε η πρώτη μέρα και η βραδιά του Οκτώβρη. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη.....


No comments:

Post a Comment