Wednesday, October 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, με Φθινοπωρινή ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και συννεφιά εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει πολύ καλό καιρό όλη μέρα. Με ψύχρα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά, ετοιμάστηκα και βγήκα να πάω μέχρι πλατεία για λίγα ψώνια. Πήγα με το Τραμ μέχρι πλατεία, ψώνισα κάτι λίγα από Βασιλόπουλο, γάλα φρέσκο, 6 αυγά και
έξη μπύρες και περνώντας από το Παραδοσιακό στην Ομήρου ψώνισα λίγο ανθότυρο και επέστρεψα
σπίτι στα γρήγορα με το Τραμ. Τακτοποίησα τα ψώνια και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι παρέα με την
κούπα του καφέ και το Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις έντεκα πετάχτηκα στο Φωτογραφείο
της γειτονιάς και εμφάνισα για κάδρο μερικές φωτογραφίες, του εγγονού μου πρόσφατες. Άλλαξα και
την παλαιότερη φωτογραφία του εγγονού μου που έχω στο σπίτι, με πρόσφατη και επέστρεψα σπίτι για συνέχεια του πρωινού. Το βράδυ που θα βγω και θα πάω στους δικούς μου θα τους πάω από μια, από τις καινούριες φώτο του μοναδικού εγγονού τις οικογένειας για να τις βάλουν σε κάδρα. Μετά τις 12 από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία για βόλτα, καφέ και να ψωνίσω πυτζάμες του
εγγονού μου να τις φοράει τώρα που άρχισαν οι ψύχρες του Φθινόπωρου. Αρκετός κόσμος στην
πλατεία για βόλτα, ψώνια και καφέ με την παρέα του. Ήπια ένα καφέ μικρό στο χέρι, κάθισα λίγο
πλατεία και πήγα για τις πυτζάμες του εγγονού μου στο mothercare. Ψώνισα στα γρήγορα και με το
Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση τις γειτονιάς μου και γραμμή για το σπίτι. Επέστρεψα σπίτι, άλλαξα
με τα ρούχα του σπιτιού, τακτοποίησα τα ψώνια για να τα πάω αύριο στον εγγονό μου, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους άλλαξα πόσιμο νερό με άλλο φρέσκο, τους έβαλα από ένα κομμάτι μήλο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο σολομό φρέσκο, με πατάτες, κρεμμύδια και ντομάτες, σαλάτα βλίτα με
λίγο λάδι και λεμόνι, ανθότυρο μια φέτα, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα που εκεί τρώω τα μεσημέρια,
ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Συννέφιασε ο Αττικός Ουρανός, με σύννεφα
τις βροχής. Λίγο μετά τις πέντε, έγερση. Γιατί μίκρυνε αρκετά η μέρα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Λίγο πριν τις έξη
άρχισε να βρέχει, ποτιστική βροχή. Συννεφιά γενική και άπνοια Φθινοπωρινή. Σε λίγο σταμάτησε
η βροχή, αλλά παρέμεινε η γενική συννεφιά στον Αττικό Ουρανό. Έξη η ώρα ήπια το χάπι μου και μπήκα στο Ίντερνετ παρέα με τον καφέ μου να περάσω το απόγεμα μου. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα
την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση τις σελίδας μου τα καθημερινά μέχρι τώρα. Οκτώ η ώρα
ήπια το χάπι μου και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω, με την ομπρέλα στο χέρι.
Βγήκα και στα γρήγορα πήγα μέχρι του δικούς μου. Ψύχρα έξω αρκετή, άπνοια και συννεφιά. Κάθισα
στις αδελφής μου μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά, χαιρέτησα
την αδελφή μου και τον άντρα της και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Άλλαξα με τα ρούχα
του σπιτιού, φόρεσα τις πυτζάμες μου, έφτιαξα μια κούπα καφέ και κάθισα λίγη TV να δω στον ΣΚΑΪ.
Μετά τις δέκα έφαγα ένα κεσέ γιαούρτι παρέα με λίγες ρόγες σταφυλιού δροσερές και κάθισα να δω
αθλητικά στην ΝΕΡΙΤ. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη......


No comments:

Post a Comment