Monday, October 13, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, με λιακάδα από νωρίς το πρωί και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική λιακάδα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή καλοκαιρία. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και καθαρό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με όμορφη λιακάδα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα στις γλάστρες, από λίγο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις δέκα έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα, δροσερό, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα λίγη ενημέρωση των σελίδων μου, διαβάζοντας την επικαιρότητα. Πολύ όμορφο το Κυριακάτικο πρωινό. Με ανοιχτό όλο το σπίτι για να
μπει η ομορφιά του Φθινόπωρου. Όμορφα για πρωινή βόλτα και καφέ πλατεία η παραλία με το Τραμ
που είναι πολύ κοντά. Μετά τις 12 έτοιμος και βγήκα για βόλτα παρέα με την Φθινοπωρινή λιακάδα.
Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία για την βόλτα μου την Κυριακάτικη. Γεμάτα
όλα τα καφέ και η πλατεία, λόγο της Φθινοπωρινής λιακάδας. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό στο χέρι και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία
για να δω Formula 1 από την Ρωσία που γίνεται πρώτη φορά στην ολοκαίνουργια πίστα του Σότσι στην
Μαύρη θάλασσα. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού. Λίγο πριν
τις δυο η ώρα κάθισα να δω το Grand Prix από το Σότσι της Ρωσίας. Στα ενδιάμεσα έφαγα κανονικά
ένα πιάτο κεφτέδες με πατάτες φούρνου, σαλάτα, κουνουπίδι με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια
μου και συνέχεια παρακολούθηση Φόρμουλα 1 GP Ρωσίας. Νικητής ο Χάμιλτον και η Mercendes
Παγκόσμια Πρωταθλήτρια για πρώτη φορά. Μετά το τέλος της Φόρμουλα 1 πήγα για λίγη ανάπαυση
μέχρι λίγο πριν τις έξη. Έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου, έξη η ώρα ήπια το χάπι μου το
απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στα Ίντερνετ για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το απόγεμα της Κυριακής, αρκετά ζεστό, με λιακάδα,
άπνοια και καθαρό τον Αττικό Ουρανό. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και συνεχίζω με
καφέ και ενημέρωση από το Πρωτάθλημα μπάσκετ που άρχισε σήμερα. Δεν θα βγω σήμερα γιατί
θα καθίσω να παρακολουθήσω τα αθλητικά της Κυριακής. Μετά τις δέκα μέχρι και τα μεσάνυχτα.
Έτσι πέρασε η μέρα και η Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα και βδομάδα του Οκτώβρη.
Καλό πρωινό με καλό καιρό Φθινοπωρινό.....











No comments:

Post a Comment