Friday, October 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, με λιακάδα από νωρίς το πρωί και αρκετά ζεστό καιρό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική λιακάδα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή καλοκαιρία. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και καθαρό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με όμορφη λιακάδα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα στις γλάστρες, από λίγο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Όμορφη η σημερινή μέρα και
αρκετά ζεστή για την εποχή, γιατί είναι νοτιάς. Ήπια δυο γουλιές καφέ μετά τις εννιά και μπήκα στο
Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα μια μικρή ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Έστειλα μήνυμα στην γιαγιά Νίτσα ότι θα πάω να τους δω και
συνέχισα με την τακτοποίηση του σπιτιού. Λίγο μετά τις 10 βγήκα και με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο
και από εκεί με το Μετρό πήγα στα γρήγορα μέχρι το Ελληνικό. Και σε λίγο κοντά στον εγγονό μου
και την γιαγιά Νίτσα που με περίμεναν. Ήταν εκεί και ο Μπαμπάς Αλέξανδρος που ετοιμαζόταν να
πάει στη δουλειά. Τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά, μου συντόνισε το κομπιούτερ, στο Ίντερνετ το δικό τους, που πήγα στην γιαγιά Νίτσα, μας χαιρέτησε και έφυγε για την δουλειά. Η Γιαγιά Νίτσα τάϊζε τον
εγγονό μας που έβλεπε τρώγοντας το παιδικό πρόγραμμα στην τηλεόραση. Λίγο πριν τις 12 έφαγε μια χαρά, τον έπλυνε λιγάκι η Γιαγιά, τον τακτοποίησε και τον πήρα αγκαλιά μου και καθίσαμε για λίγο
μαζί, ενώ η γιαγιά του ετοίμαζε το κυρίως φαγητό του. Τον έβαλα στο καρότσι του και τον έκανα βόλτα
στο μπαλκόνι για να κοιμηθεί μια που ήταν όμορφη και ζεστή η μέρα. Λίγο μετά τις 12 κοιμήθηκε και
καθίσαμε παρέα με την γιαγιά να πιούμε τον καφέ μας εγώ και γιαγιά το τσάι της. Είπαμε όλα τα καθημερινά, η γιαγιά έκανε τις δουλειές του σπιτιού και εγώ κάθισα μέχρι λίγο μετά τις μία. Ο εγγονός
κοιμόταν μια χαρά. Χαιρέτησα την γιαγιά και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι με το Μετρό και το Τραμ.
Μετά τις δυο και μισή ήμουν σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έκανα ένα ντους στα γρήγορα γιατί
λόγω του ζεστού καιρού είχα ιδρώσει, έβαλα τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους
άλλαξα πόσιμο νερό και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Μόνο μια φορά τη μέρα τρώω. Κάθε μεσημέρι.
Ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα
κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και λίγο μετά τις τρεις πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Πριν τις έξη έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μετά τις έξη, βγήκα για λίγο, πετάχτηκα μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά ψώνισα λίγο ανθότυρο από το παραδοσιακό στην Ομήρου και επέστρεψα σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά. Επιστροφή, τακτοποίησα το ανθότυρο στο ψυγείο, ήπια δυο γουλιές καφέ και λίγο
μετά τις επτά μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας
μου τα Καθημερινά. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και συνέχισα την ενημέρωση. Εννιά η ώρα άνοιξα
την τηλεόραση και κάθισα να παρακολουθήσω την επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ μέχρι τις δέκα. Δέκα η ώρα
και παρακολουθώ στη ΝΕΡΙΤ τον αγώνα μπάσκετ για την Euroleague Βαλένθια – Ολυμπιακός.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό τον μεγάλο νικητή. Τελικό αποτέλεσμα
Βαλένθια – Ολυμπιακός 68-71. Μπράβο στον Ολυμπιακό. Ήταν πολύ καλός. Έτσι τέλειωσε η σημερινή
μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του
Οκτώβρη, πιστεύω με καλό καιρό Φθινοπωρινό......





No comments:

Post a Comment