Saturday, October 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, με συννεφιά από νωρίς το πρωί και αρκετά ζεστό καιρό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική συννεφιά Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή συννεφιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με συννεφιά Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα στις γλάστρες, από λίγο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Μετά τις εννιά έβαλα πλυντήριο
για να κάνω μια πλύση. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το πρωινό
στο σπίτι μέχρι να τελειώσει το πλυντήριο και ν απλώσω τα ρούχα στην απλώστρα. Βγήκα για λίγο να
πάω να πληρώσω την ΕΥΔΑΠ και στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα ένα μαρούλι για τα καναρίνια
και λίγα ακτινίδια για μένα. Επιστροφή σπίτι, έπλυνα καλά μαρούλι και ακτινίδια και έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια. Λίγο μετά τις έντεκα πλυντήριο και πλύση τέλος. Έκλεισα το πλυντήριο, άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και τα έβγαλα έξω στο μπαλκόνι για στέγνωμα. Άφησα
το πλυντήριο ανοιχτό για να στεγνώσει και έτοιμος πριν τις 12 να βγω να πάω την βόλτα μου και για
λίγα ψώνια. Ψωμί να πάρω από τον Νέο Κόσμο και επιστροφή πλατεία για βόλτα, καφέ και λίγα ψώνια
από τον Βασιλόπουλο. Αυτό και έκανα. Με το Τραμ όλα τα κάνεις άνετα και γρήγορα. Ψώνισα ψωμί
από το “Εκ σίτου” στο Νέο κόσμο, επιστροφή με το Τραμ πλατεία, έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ πλατεία, ψώνισα από τον Βασιλόπουλο κάτι λίγα και επιστροφή σπίτι, λίγο μετά τις μία για φαγητό.
Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο κοτόπουλο με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι, ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι
μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έβαλα μέσα την απλώστρα με τα ρούχα που σχεδόν είχαν στεγνώσει και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγο σάμαλι που είχα πάρει από το
Κωστής στον Νέο Κόσμο και συνεχίζω το απόγεμα στο σπίτι παρέα με το Ίντερνετ. Καλό το απόγεμα
με συννεφιά, αλλά ζεστό καιρό. Επτά η ώρα και άρχισε να σκοτεινιάζει. Διάβασα τα μηνύματα και την
επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και γράφω για ενημέρωση τις
σελίδας μου “Τα Καθημερινά”. Οκτώ η ώρα. Ήπια το χάπι μου το βραδινό και έβαλα από δυο σταγόνες
κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα να παρακολουθήσω
στην τηλεόραση, στον ΣΚΑΪ, την επικαιρότητα τα αθλητικά και τον καιρό. Συνέχισα στο Ίντερνετ με
την παρακολούθηση του αγώνα μπάσκετ για την Euroleague Παναθηναϊκός – Τουρόφ στο ΟΑΚΑ.
Λίγο μετά τις έντεκα τελικό αποτέλεσμα Παναθηναϊκός – Τουρόφ 84-77. έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη.
Καλή ανατολή......




No comments:

Post a Comment