Monday, October 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, με Φθινοπωρινή ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην πρώτη Κυριακή του Οκτώβρη, με γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, με αεράκι και λιακάδα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει πολύ καλό καιρό όλη μέρα. Με ψύχρα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μήλο. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά, βγήκα και πήγα στο μανάβικο της γειτονιάς που
είναι ανοιχτό τις Κυριακές για λίγα ψώνια. Ψώνισα κάτι λίγα για το σπίτι, σταφύλια εποχής, λίγα λεμόνια, ένα μήλο για τα καναρίνια και ένα ματσάκι σέλινο για την φασολάδα μου που θα φτιάξω τις επόμενες μέρες. Επιστροφή σπίτι και συνέχεια του Κυριακάτικου πρωινού. Τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα από λίγο μήλο στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για συνέχεια του πρωινού. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα κάνω και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος βγήκα να πάω την βόλτα μου στην πλατεία.
Από πεζοδρόμιο μεριά, ντυμένος Φθινοπωρινά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος στην Φθινοπωρινή
Κυριακάτικη πλατεία για βόλτα, καφέ και παγωτό. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ μικρό στο
χέρι καθιστός στην όμορφη πλατεία και λίγο μετά τις μία έφυγα και από πεζοδρόμιο μεριά του
μεγάλου δρόμου επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με ένα γεμιστό, κολοκύθι, πατάτες και αρκετή γέμιση. Ήταν το τελευταίο. Σαλάτα κουνουπίδι με ανθότυρο, φρέσκο
ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο,
τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά τακτοποίησα την
κουζίνα και έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για διάβασμα, τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωση των σελίδων μου. Επτά η ώρα και άρχισε
να σκοτεινιάζει σιγά σιγά, μετά την δύση του ήλιου. Άπνοια, ψύχρα με συννεφιασμένο τον Αττικό
Ουρανό. Συνεχίζω το διάβασμα της αθλητικής επικαιρότητας, κάνοντας παράλληλα και ενημέρωση
των καθημερινών μου σελίδων. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική
πίεση των ματιών. Μετά τις οκτώ όλα έτοιμα για να μαγειρέψω δυο φέτες φρέσκο σολομό με πατάτες,
κρεμμύδια, ντομάτες και λίγο σέλινο. Αρχή με λίγο σοτάρισμα του κρεμμυδιού. Έβαλα τρεις ντομάτες
χοντροκομμένες, τις πατάτες κομμένες φέτες, από πάνω τον σολομό, έριξα λίγη μουστάρδα, από πάνω
δυο ντομάτες φέτες και το ψιλοκομμένο σέλινο. Συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα μέχρι να γίνει το φαγητό. Λίγο μετά τις εννιά έτοιμο το φαγητό. Δοκίμασα λίγο και ήταν καλό ψημένο και νόστιμο.
Έκλεισα την φωτιά, μάζεψα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα, τα έπλυνα τακτοποίησα την κουζίνα
ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι παρέα με την Αθλητική Κυριακή.
Μαγείρεψα τώρα το βράδυ, γιατί αύριο νωρίς το πρωί, κατά τις δέκα θα πάω να δω τον εγγονό μου
και την γιαγιά Νίτσα. Όλα πήγαν καλά σήμερα. Έτσι πέρασα τη μέρα και την Κυριακάτικη βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί τις καινούριας βδομάδας του Οκτώβρη.







No comments:

Post a Comment