Tuesday, October 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, με Φθινοπωρινή ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην πρώτη βδομάδα του Οκτώβρη, με γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και λιακάδα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει πολύ καλό καιρό όλη μέρα. Με ψύχρα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά, ετοιμάστηκα να βγω να πάω τον εγγονό μου
να δω και την γιαγιά Νίτσα. Τους έστειλα μήνυμα πρωινό ότι έντεκα η ώρα θα είμαι κοντά τους. Θα
πάω του μικρού μας Πρίγκιπα και τα ρούχα που του αγόρασα από το mothercare. Με Τραμ και Μετρό
πήγα μέχρι τον σταθμό του Μετρό στο Ελληνικό και από εκεί σε λίγα λεπτά από πεζοδρόμιο μεριά
μέχρι το σπίτι που μένει ο εγγονός μου. Έντεκα η ώρα και η γιαγιά Νίτσα τον τάϊζε την φρούτο κρέμα.
Μόλις τέλειωνε το πρωινό του φαγητό. Το έφαγε όλο. Ένα μπολ. Τους χαιρέτησα, φίλησα τον εγγονό
που μόλις με είδε χαμογέλασε και χαιρέτησα την γιαγιά και τον μπαμπά Αλέξανδρο που ετοιμαζόταν
να φύγει να πάει για την δουλειά του. Όλα μια χαρά. Κάθισα παρέα με τον εγγονό και τον πρόσεχα μόλις έφυγε για την δουλειά ο μπαμπάς, γιατί η γιαγιά έκανε τις δουλειές του σπιτιού. Είδαν τα ρούχα
του εγγονού και όλοι είπαν υπέροχα. Όπως υπέροχος είναι και ο εγγονός μου που θα τα φορέσει. Το
απόγεμα θα τα δει και η κόρη μου που θα γυρίσει από την δουλειά και θα μου πει. Έφτιαξα μια κούπα
καφέ Ελληνικό και τον έπινα προσέχοντας τον εγγονό που έπαιζε με τα παιχνίδια του. 12 η ώρα τον
έβαλα στο καρότσι τον έκανα μερικές βόλτες στο μπαλκόνι και σε λίγο κοιμήθηκε. Τον έβαλα στο
δωμάτιο του με το καρότσι για να συνεχίσει τον ύπνο του. Λίγο μετά τις μία χαιρέτησα την γιαγιά και
έφυγα για επιστροφή σπίτι με το Μετρό και το Τραμ. Δυο η ώρα επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα
του σπιτιού, έριξα μια ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φέτα σολομό
με πατάτες, κρεμμύδι και ντομάτες, στην κατσαρόλα, σαλάτα κουνουπίδι με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί
και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και κάθισα με τον καφέ μου, μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Δεν πήγα για ανάπαυση σήμερα, γιατί σε λίγο πριν τις πέντε θα βγω να πάω μέχρι τον καρδιολόγο μου
στην πλατεία που έχουμε ραντεβού στις πέντε για να δει το Χόλντεν και να μου πει τα αποτελέσματα.
Λίγο πριν τις πέντε πήγα στον καρδιολόγο, πριν από αυτόν και τον περίμενα. Άργησε λιγάκι αλλά
τελειώσαμε γρήγορα. Τα αποτελέσματα όλα ήσαν πολύ καλά και το καρδιογράφημα που έκανα για να
δούμε τους παλμούς τις καρδιάς. Τελικά όλα πήγαν καλά. Ο γιατρός μου είναι πολύ ευχαριστημένος.
Μου έγραψε να κάνω εξετάσεις αίματος γενικές και INR τον χαιρέτησα και έφυγα. Θα συναντηθούμε και πάλι γύρω στα Χριστούγεννα. Μετά τις έξη ήμουν σπίτι, τακτοποίησα τις εξετάσεις του γιατρού, ήπια λίγο καφέ και κάθισα να δω τα αθλητικά στην ΝΕΡΙΤ. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου έβαλα το
κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ να κάνω ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η βραδιά, με άπνοια,ψύχρα αρκετή και καθαρό τον
Αττικό Ουρανό.







No comments:

Post a Comment