Wednesday, October 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, με λιακάδα από νωρίς το πρωί και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική λιακάδα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή καλοκαιρία. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και καθαρό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με όμορφη λιακάδα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα στις γλάστρες, από λίγο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις δέκα έτοιμος βγήκα να πάω να δω τον εγγονό μου στο Ελληνικό. Με το Τραμ μέχρι τον Νέο
Κόσμο και από εκεί με το Μετρό στο Ελληνικό και σε λίγα λεπτά κοντά στον εγγονό που με περίμενε
παρέα με την γιαγιά Νίτσα και την σκυλίτσα την Ήρα. Κάθισα μέχρι τις μία, είδα τον εγγονό μου και
τον χάρηκα, γύρω στις 12 τον κοίμισα στο καρότσι του, κάθισα παρέα με την γιαγιά Νίτσα που έκανε
τις δουλειές του σπιτιού, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις μια έφυγα, ενώ ο εγγονός μου ακόμα
κοιμόταν για επιστροφή σπίτι. Μετρό και στη συνέχεια Τραμ και δυο η ώρα σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στο σπίτι, άνοιξα τις τζαμόπορτες γιατί έπιασε ζέστη και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φασολάδα, το τελευταίο, σαλάτα
κουνουπίδι με ανθότυρο και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ξεκούραση μεσημεριανή μέχρι τις πέντε. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το
πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο, τους έβαλα από λίγο μήλο και λίγο πριν τις έξη ήπια το χάπι μου
το απογεματινό. Λίγο μετά τις έξη βγήκα και πετάχτηκα μέχρι την μικροβιολόγο μου και πήρα τα
αποτελέσματα από τις γενικές εξετάσεις του αίματος. Ήταν όλες πολύ καλές. Σούπερ μου είπε
η μικροβιολόγος. Επιστροφή σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Πριν τις οκτώ ήπια το χάπι μου το βραδινό και βγήκα να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να δω. Πήγα, κάθισα μέχρι τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και
έφυγα για επιστροφή στο σπίτι για να δω το παιχνίδι Ελλάδα – Βόρειος Ιρλανδία για τα προκριματικά
του Euro 2016. επέστρεψα σπίτι και πριν τις δέκα κάθισα να παρακολουθήσω στην ΝΕΡΙΤ τον αγώνα
από το γήπεδο Γεώργιος Καραϊσκάκης. Λίγο μετά τις έντεκα και μισή τέλειωσε το παιχνίδι.
Ελλάδα – Βόρειος Ιρλανδία 0-2. άσχημα έπαιξε η Εθνική μας. Πάντως καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Σε λίγο ξημερώνει μια άλλη μέρα.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment