Wednesday, October 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, τελευταίας μέρας του Σεπτέμβρη, με Φθινοπωρινή ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Σεπτέμβρη, με γενική δροσιά Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Κοιμήθηκα με πυτζάμες, μια χαρά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και λιακάδα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και ένα μπολ CORN FKAKES και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και δέκα η ώρα έστειλα μήνυμα στην γιαγιά Νίτσα ότι θα πάω σήμερα
να τους δω, κατά τις 11 και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Γενικά σήμερα πολύ καλός ο καιρός. Με λιακάδα και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Πέρασε το κρύο εδώ στη Αττική και σήμερα είναι αρκετά
ζεστός ο καιρός για την εποχή, όσο ο ήλιος ανεβαίνει και ζεσταίνει. Δέκα και μισή πήρα το Τραμ από
την στάση της γειτονιάς μου και σε λίγα λεφτά βρέθηκα στον Νέο Κόσμο. Συνέχισα με το Μετρό και
σε λίγο βρέθηκα στο Ελληνικό και στο σπίτι του εγγονού μου που ήταν με την γιαγιά του και έτρωγε
την φρούτο κρέμα του. Τον φίλησα, κάθισα μαζί τους, τον άλλαξε η γιαγιά και τον έβαλα στο καρότσι
του για βόλτα στο σπίτι και στα μπαλκόνια για να κάνει η γιαγιά τις δουλειές του σπιτιού και να του
ετοιμάσει το κυρίως φαγητό του. Σε λίγο όπως ήταν ήσυχος και απολάμβανε την όμορφη μέρα τον
πήρε ο ύπνος. Τον έβαλε η γιαγιά με το καρότσι στο δωμάτιό του και συνέχισε τον ύπνο του. Καθίσαμε
με την γιαγιά παρέα, είπαμε με την ησυχία μας τα καθημερινά και λίγο μετά τις μία, χαιρέτησα την
γιαγιά, έριξα μια ματιά στον υπέροχο εγγονό μου που κοιμόταν πολύ όμορφα και έφυγα για επιστροφή
στο σπίτι με το Μετρό μέχρι τον Νέο Κόσμο και από εκεί με το Τραμ μέχρι την στάση της γειτονιάς
μου. Στην επιστροφή πήρα και λίγο ψωμί από το Εκ σίτου στον Νέο Κόσμο. Άλλαξα με τα ρούχα του
σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο τους έβαλα
από ένα μαρούλι και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ένα πιάτο σφυρίδα με πατάτες και ντομάτα, το
τελευταίο, σαλάτα ντομάτα με ανθότυρο και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια
μου και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα και έξη η ώρα ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Πολύ όμορφο
το σημερινό απόγεμα, με λιακάδα και καθαρό τον Αττικό ουρανό μέχρι την δύση του ήλιου. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και συνεχίζω την ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Εννιά η ώρα και πολύ όμορφη η βραδιά. Μπονάτσα, άπνοια, καθαρός
ο Αττικός Ουρανός με φεγγαράδα μοναδική. Συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι με ποδοσφαιρικά, Champions League. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην πρώτη μέρα του δεύτερου μήνα του Φθινόπωρου.....

No comments:

Post a Comment