Tuesday, September 30, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, με Φθινοπωρινή ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την ψύχρα του Σεπτέμβρη. Κοιμήθηκα με πυτζάμες, μια
χαρά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. 22 βαθμούς μέσα στο σπίτι. Έξω στο απάνεμο μπαλκόνι 20 βαθμούς. Μπονάτσα, άπνοια και λιακάδα εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Σήμερα φροντίζω μόνο τα δυο μου καναρίνια. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και ένα μπολ CORN FKAKES και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Γενική ψύχρα σήμερα στην Αττική. Αρκετή, από νωρίς το πρωί. Πλησιάζει τέλος του Σεπτέμβρη, σε λίγες μέρες μπαίνουμε στο κυρίως Φθινόπωρο, Οκτώβρης, με τις βροχές του και τις ψύχρες του. Πρέπει να ψυχράνει ο καιρός για να γίνει το καλό βαρελίσιο κρασί. Καλό ντύσιμο και
προσοχή και όλα θα πάνε καλά και τον Οκτώβρη που έρχεται. Είναι μια ανάσα κοντά. Διάβασα τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και συνεχίζω με ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο
μετά τις έντεκα και η καλοκαιρία συνεχίζεται χωρίς διακοπές. Όμορφη η μέρα για ψώνια βόλτα και
καφέ, πλατεία η παραλία, που είναι κοντά, με το Τραμ. Λίγο μετά τις δώδεκα πέρασε η αδελφή μου
να με δει και έφερε καφέ, καπουτσίνο, ζεστό, από το Ιταλικό μαγαζί. Είπαμε τα καθημερινά, ήπιαμε
από λίγο καφέ και βγήκαμε να πάει ο καθένας στις δουλειές του τις πρωινές. Από πεζοδρόμιο μεριά
ανέβηκα πλατεία μια που ήταν όμορφη η μέρα, έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία που είχε
σήμερα λίγο κόσμο, έκανα τα ψώνια μου από τον Βασιλόπουλο τις πλατείας και μετά την μία με το
Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Αγία Παρασκευή. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα
τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, τους άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο φρέσκο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Σφυρίδα με πατάτες, ντομάτα και κρεμμύδι.
Σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, Iceberg, με λίγο ανθότυρο και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα
δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα που
εκεί πάντα τρώω, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Πριν τις 6 έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Όμορφο το Φθινοπωρινό απόγεμα με λιακάδα και αρκετή δροσιά. Ο ήλιος
πηγαίνει προς την δύση σιγά σιγά για ν ανατείλει στο άλλο ημισφαίριο. Επτά και μισή με φεγγαράδα,
καθαρό Αττικό Ουρανό και άπνοια. Συνεχίζω στο Ίντερνετ με γράψιμο για ενημέρωση τις σελίδας μου
τα Καθημερινά και τις σελίδας μου Το Ημερολόγιο Γέφυρας. Οκτώ η ώρα, ήπια το χάπι μου, έβαλα
το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνεχίζω στο σπίτι με παρακολούθηση τις
επικαιρότητας στην Τηλεόραση και την Αθλητική επικαιρότητα στην ΝΕΡΙΤ. Μετά τις δέκα βγήκα
για μια μικρή βόλτα εδώ κοντά, πήρα ένα καφέ καπουτσίνο και επέστρεψα σπίτι για συνέχεια της
βραδιάς, παρέα με το Ίντερνετ, την τηλεόραση, με την κούπα του καφέ, γράψιμο για ενημέρωση
των σελίδων μου, παρέα με μουσική και τραγούδια, σιγά σιγά από το iTunes. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι, τελευταία μέρα του Σεπτέμβρη θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα του Σεπτέμβρη. Καλή συνέχεια στο Φθινόπωρο....






No comments:

Post a Comment