Tuesday, September 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, τις 1ης μέρας του Σεπτέμβρη με δροσιά από το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά, από νωρίς το πρωί.
Έφυγε ο Αύγουστος και μας άφησε την δροσιά του για την υπόλοιπη χρονιά. Του χρόνου πάλι.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό αγγούρι. Ζέστη και σήμερα θα κάνει, παρ όλο που έχει τώρα το πρωί λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω λίγο μετά τις δέκα, αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη με τα σταφύλια του και τις δροσιές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ετοιμάζω ότι χρειάζεται για να μαγειρέψω, μοσχάρι με κολοκύθια, πατάτες, λίγα μανιτάρια δυο πιπεριές πράσινες και ντομάτες τριμμένες στην κατσαρόλα. Λίγο μετά τις δέκα όλα έτοιμα και αρχή με σοτάρισμα το κρεμμύδι και τις πιπεριές. Στην συνέχεια έβαλα όλα τ άλλα και λίγο κόκκινο κρασί και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα. Δώδεκα η ώρα έτοιμο το φαγητό. Δοκίμασα λίγο, καλό ψημένο και πολύ
νόστιμο. Μάζεψα την κουζίνα και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι πλατεία να κάνω τις δουλειές μου πριν
πιάσει η μεσημεριανή ζέστη. Βγήκα και με το Τραμ πήγα πλατεία, έκανα τις δουλειές μου, ψώνισα κάτι
λίγα που ήθελα και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση της γειτονιάς μου και γραμμή για σπίτι. Λίγος κόσμος στην πλατεία παντού, ακόμη και στα ψώνια. Παρ όλο που όλοι επέστρεψαν στην μεγάλη
πόλη. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο
δροσερό, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες
κολοκύθια και μανιτάρια. Σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι
μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση παρέα με την φθινοπωρινή δροσιά. Έξη η ώρα έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, δροσερό, ήπια το χάπι μου και έπλυνα τα πιατικά. Τακτοποίησα
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους
έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες μου και σκούπισα τα μπαλκόνια.
Έξη και μισή άνοιξα την τηλεόραση στον ΑΝΤ 1 και παρακολουθώ το παιχνίδι μπάσκετ για το Παγκόσμιο Κύπελλο, 2014, από την Ισπανία. Οι ομάδες αυτές είναι στο Όμιλό μας. Ημίχρονο τώρα
και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου. Συνέχεια παρακολούθησης του παιχνιδιού Αργεντινή – Φιλιππίνες. Τελικό αποτέλεσμα
Αργεντινή – Φιλιππίνες 85-81. οκτώ η ώρα χάπι βραδινό και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των
ματιών. Μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Εννιά
η ώρα και παρακολουθώ στον ΑΝΤ 1 το παιχνίδι Μπάσκετ από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ισπανία 2014
μεταξύ Πουέρτο Ρίκο – Ελλάδας. Δύσκολο παιχνίδι, αλλά πρέπει να το κερδίσουμε. Τελικά κερδίσαμε. Τελικό αποτέλεσμα Πουέρτο Ρίκο – Ελλάδα 79-90. ήταν όλοι υπέροχοι. Καλή συνέχεια.
Έτσι πέρασε η σημερινή πρώτη μέρα και βραδιά του Σεπτέμβρη. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωί παρέα με την αλλαγή του καιρού του Σεπτέμβρη. Βροχές καταιγίδες και πολύ δροσιά, μέχρι
το τέλος της βδομάδας. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη .....

No comments:

Post a Comment