Sunday, September 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, με Φθινοπωρινή δροσιά και ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με ψυχρό αεράκι από τον βοριά και γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την ψύχρα του Σεπτέμβρη. Κοιμήθηκα με πυτζάμες. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα και αέρα ψυχρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Και σήμερα φροντίζω τρία καναρίνια. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και λίγο κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό. Γενική ψύχρα σήμερα στην Αττική, αρκετή, από νωρίς το πρωί. Ο καιρός είναι σήμερα Φθινοπωρινός. Πλησιάζει τέλος του Σεπτέμβρη, σε λίγες μέρες μπαίνουμε στο κυρίως Φθινόπωρο, Οκτώβρης, με τις βροχές του και τις ψύχρες του. Πρέπει να ψυχράνει ο καιρός για να γίνει το βαρελίσιο κρασί. Μετά τις εννιά βγήκα και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο τις γειτονιάς και ψώνισα λίγα χορταρικά
για το σπίτι. Στην επιστροφή πήρα ένα καρβέλι ψωμί από τον φούρνο τις γειτονιάς και επιστροφή σπίτι
για να συνεχίσω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Όμορφη η μέρα, πραγματικό Φθινόπωρο. Μόνο που
χρειάζεται προσοχή αυτή η αλλαγή της εποχής. Τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα για μαγείρεμα.
Σήμερα το μενού έχει φέτα ψάρι, σφυρίδα φρέσκια, με κρεμμύδι, ντομάτες και λίγες πατάτες. Ετοίμασα
ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα του φαγητού και λίγο μετά τις δέκα αρχή μαγειρέματος με σοτάρισμα
του κρεμμυδιού. Έβαλα την φέτα τις σφυρίδας, τις πατάτες, τις ντομάτες, λίγο Μαϊντανό σκέπασα την
κατσαρόλα και συνέχισα με σιγανό μαγείρεμα. Μετά τις έντεκα έτοιμο το φαγητό. Έκλεισα την φωτιά,
δοκίμασα λίγο, καλό ψημένο και νόστιμο. Τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην
επικαιρότητα και έτοιμος ντυμένος Φθινοπωρινά για να βγω. Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο
και με το Τραμ που δεν άργησε να περάσει πήγα πλατεία για μια μικρή βόλτα, γιατί έπιασε το κρύο και
πήγα για λίγα ψώνια. Κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό στο χέρι και πήγα στο χασάπικο τις
πλατείας. Πήρα ένα κιλό κιμά να τον έχω σπίτι, πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου, πήρα λίγο
Ανθότυρο, ελιές Καλαμών και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι κάνοντας και την βόλτα μου.
Επιστροφή λίγο μετά τις μία, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
λίγο αγγούρι και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο σφυρίδα με πατάτες, κρεμμύδι και ντομάτες, σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, Iceberg, με ανθότυρο και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριού παρέα με την Φθινοπωρινή ψύχρα φορώντας τις πυτζάμες μου. Λίγο πριν τις
έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
το χάπι μου το απογεματινό και μπήκα στο Ίντερνετ παρέα με την κούπα του καφέ. Ψύχρα αρκετή και
πτώση της θερμοκρασίας στην Αττική. Έξω έχει 22 βαθμούς και στο σπίτι μέσα 23. Χρειάζεται προσοχή και ντύσιμο καλό. Από δω και πέρα θ αρχίσουν το κρύο οι βροχές και τα χιόνια στα
ορεινά τις βόρειας χώρας. Ο Σεπτέμβρης σε λίγες μέρες φεύγει και μας αφήνει στον Οκτώβρη που
έρχεται. Οκτώ η ώρα. Ήπια το χάπι μου το βραδινό και ντυμένος καλά βγήκα και πετάχτηκα μέχρι
τους δικούς μου για να δω. Ψύχρα αρκετή έξω. Πήγα στους δικούς μου, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε
τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά επιστροφή σπίτι για συνέχεια τις Σαββατιάτικης βραδιάς.
Έφτιαξα ένα καφέ μικρό, έφαγα μια πίτα με πατάτα, από αυτές που μου έδωσε η αδελφή μου που μόλις
τις είχε φτιάξει και κάθισα να παρακολουθήσω στην τηλεόραση Μπάσκετ και ποδόσφαιρο Ευρωπαϊκό.
Λίγο μετά τις έντεκα και μισή, μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η Σαββατιάτικη βραδιά. Αύριο τα λέμε και πάλι
από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη που είναι η Κυριακή.....


No comments:

Post a Comment