Sunday, September 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά από το πρωί.
Σεπτέμβρης ο μήνας του Φθινόπωρου με βροχές και δροσιές. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό αγγούρι. Δροσιά σήμερα έχει από το πρωί με λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Σεπτέμβρης ο μήνας με τα σταφύλια του και τις δροσιές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό παρέα με την πρωινή δροσιά του Σεπτέμβρη. Τις τελευταίες μέρες δεν έβαλα σε λειτουργία καθόλου τα κλιματιστικά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το
πρωινό μου. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών παρέα με μουσική και τραγούδια από το iTunes. Δέκα η ώρα και συνεχίζω στο σπίτι
παρέα με την δροσιά. Όμορφη μέρα σήμερα για βόλτα και καφέ παραλία. Λίγο μετά τις έντεκα και μισή
βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά πήγα πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ
μικρό, κάθισα λίγο στην όμορφη δροσιά της πλατείας που σήμερα είχε κόσμο παντού αρκετό, ψώνισα
κάτι λίγα από το παραδοσιακό στην Ομήρου, πέρασα στην επιστροφή για το σπίτι και πήρα δυο γιαούρτια και επέστρεψα από πεζοδρόμιο μεριά από την σκιά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές καφέ, έβαλα στα καναρίνια
από λίγο μαρούλι τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και συνέχισα στο Ίντερνετ. Δυο
η ώρα και ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Μια φορά την μέρα τρώω, κάθε μεσημέρι, τα βράδια τρώω
κανένα γιαούρτι, φρούτα και μια κούπα καφέ Jacombs De. Ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες
και κολοκύθια, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα
δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή, παρέα με του Σεπτέμβρη την δροσιά. Έξη η ώρα
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το
πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό. Μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών παρέα με μουσική και τραγούδια και λίγες γουλιές καφέ Ελληνικό με δροσερό νερό.
Οκτώ η ώρα και χάπι βραδινό. Έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα εδώ κοντά και να περάσω και από τους δικούς μου να δω. Βγήκα πήγα την βόλτα μου, πέρασα από τους δικούς μου, κάθισα μέχρι τις
εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την Σαββατιάτικη βραδιά.
Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα καφέ Φραπέ και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση από την επικαιρότητα
και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έριξα μια ματιά στην τηλεόραση για τον καιρό και
τα αθλητικά και κάθισα να δω μπάσκετ στον ΑΝΤ 1 από το Παγκόσμιο Κύπελλο μεταξύ Ισπανίας και
Σενεγάλης για την φάση των 16. τελικό αποτέλεσμα Ισπανία – Σενεγάλη 89 – 56.
Έτσι πέρασε η Σαββατιάτικη μέρα και η βραδιά παρέα με την όμορφη Φθινοπωρινή δροσιά. Αύριο
πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη. Σε λίγο
ξημερώνει Κυριακή φουλ αθλητική και δροσερή.,,,,,







No comments:

Post a Comment