Sunday, September 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, με Φθινοπωρινή δροσιά, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με άπνοια και δροσιά από τον βοριά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό αγγούρι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με την πρωινή Φθινοπωρινή λιακάδα και δροσιά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Όμορφη δροσιά, άπνοια, με λιακάδα και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έβαλα το πλυντήριο για μια πλύση, νωρίς το πρωί. Τέλειωσα όλες τις δουλειές τις πρωινές και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις εννιά τέλειωσε η πλύση των ρούχων στο πλυντήριο, άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα, τα έβγαλα στο μπαλκόνι, το ηλιόλουστο, για να στεγνώσουν και έτοιμος για να βγω λίγο μετά τις 10 για λίγα ψώνια που χρειάζομαι. Βγήκα έκανα
τα ψώνια μου τα πρωινά, πήρα ένα καρβέλι μικρό, ζυμωτό ψωμί, πέρασα από το ψαράδικο, πήρα τρεις
φέτες φρέσκο σολομό, λίγες ντομάτες από δίπλα το μανάβικο, λίγα κολοκυθάκια, μια πιπεριά πράσινη
και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα τις φέτες τον σολομό στην κατάψυξη, την κάθε μία
χωριστά και συνέχισα τις πρωινές μου δουλειές. Σαββάτο σήμερα Φθινοπωρινό και αρκετά ζεστό, με
άπνοια και λιακάδα. Μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, πήγα πλατεία
παρέα με το Mp3 μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Πέρασα από το Public έριξα μια ματιά
χαιρέτησα τα παιδιά και συνέχισα την βόλτα μου στην πλατεία. Έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των καταστημάτων, που τα περισσότερα ήταν σχεδόν άδεια, πήρα ένα μικρό καφέ, τον ήπια καθιστός σε
ένα πεζούλι τις πλατείας και λίγο μετά τις μία η ώρα επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το
παραδοσιακό στην Ομήρου και πήρα λίγο ανθότυρο που πάντα τρώω. Επιστροφή, τακτοποίησα το
ανθότυρο στο ψυγείο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο με πατάτες και ντομάτα, σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί ζυμωτό και ένα κουτάκι μπύρα δροσερό. Έφαγα μια
χαρά μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριού παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά. Μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου, ήπια λίγες γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και έπλυνα τα πιατικά. Μάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και παρέα με τον καφέ μπήκα στο Ίντερνετ για
διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έξη η ώρα ήπια το χάπι μου
το απογεματινό, έβαλα μέσα την απλώστρα με τα ρούχα από την μπουγάδα που είχαν στεγνώσει και
συνέχισα το απόγεμα μου στο Ίντερνετ με γράψιμο για ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά
και ενημέρωση τις σελίδας μου με τα αθλητικά. Λίγο πριν τις επτά και ο ήλιος έδυσε για σήμερα και
ανέτειλε στο άλλο ημισφαίριο. Η μέρα συνεχώς μικραίνει. Νυχτώνει νωρίς και ξημερώνει αργά. Λίγο
μετά τις επτά βραδιάζει, ενώ το καλοκαίρι βράδιαζε εννιά η ώρα. Δεν πειράζει, έτσι είναι ο κύκλος
των εποχών κάθε χρονιάς. Καλή συνέχεια στην ομορφιά των αλλαγών στις εποχές της ζωής. Η κάθε
εποχή έχει την δικιά της ομορφιά. Εμείς απλά ακολουθούμε με κατανόηση και υπομονή. Οκτώ η ώρα
ήπια το χάπι μου το βραδινό και έτοιμος βγήκα για βόλτα εδώ κοντά. Πέρασα και από τους δικούς μου
για μια καλησπέρα, κάθισα λίγο μέχρι τις εννιά, είπαμε λίγο τα καθημερινά και έφυγα επιστρέφοντας
σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Έφτιαξα ένα καφέ φραπέ και κάθισα να δω λίγο τηλεόραση. Παρακολούθησα τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ και συνέχισα στην ΝΕΡΙΤ βλέποντας τον αγώνα
μπάσκετ Παναθηναϊκός – ΤΣΣΚΑ από την Θεσσαλονίκη που παίζουν προς τιμήν του Νίκου Γκάλη.
Έτσι πέρασε το σημερινό Σάββατο. Αύριο πάλι, Κυριακή, τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη με καλό καιρό τουλάχιστον στην Αττική....


No comments:

Post a Comment