Thursday, September 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, του Σεπτέμβρη, με δροσιά αρκετή και συννεφιά από το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά, από νωρίς το πρωί.
Σεπτέμβρης ο μήνας του Φθινόπωρου με βροχές και δροσιές. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Δροσιά σήμερα έχει από το πρωί με λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Δεύτερη μέρα του Σεπτέμβρη με τα σταφύλια του και τις δροσιές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό παρέα με την πρώτη δροσιά του Σεπτέμβρη. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πετάχτηκα μέχρι την λαϊκή αγορά που είναι κάθε τετάρτη στη γειτονιά μου. Ψώνισα κάτι λίγα που
ήθελα, πέρασα από την Vodafone, πλήρωσα τον λογαριασμό και επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα.
Τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το πρωινό μου.
Όμορφη δροσιά έχει σήμερα με αρκετή συννεφιά και αεράκι πολύ δροσερό. Φθινόπωρο κανονικό.
Έβαλα από λίγο αγγούρι στα καναρίνια, που τους πήρα από την λαϊκή και συνέχισα στο Ίντερνετ με
διάβασμα των μηνυμάτων, της επικαιρότητας και της ενημέρωσης των σελίδων μου των καθημερινών.
Λίγο πριν τις δώδεκα βγήκα να πάω μια βόλτα και να πάρω ψωμί για να έχω για το μεσημεριανό φαγητό. Πήγα στον Νέο Κόσμο με το Τραμ, στο Εξ σίτου, πήρα ένα καρβέλι ψωμί και με το Τραμ
γύρισα πλατεία Νέα Σμύρνη, έκανα την βόλτα μου και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι.
Επιστροφή, τακτοποίησα το ψωμί, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με
άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες, κολοκύθια, λίγα μανιτάρια
και πιπεριές πράσινες. Σαλάτα ντομάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού μέχρι τις πέντε. Πέντε η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα
καινούργιο νερό πιο δροσερό, μάζεψα την κουζίνα και έτοιμος να βγω να πάω τον εγγονό μου να δω.
Πριν τις έξη ήπια το χάπι μου το απογεματινό, βγήκα, πήρα το Τραμ και σε λίγο Νέο Κόσμο και στον
εγγονό μου που με περίμενε με την γιαγιά την Νίτσα που τον τάιζε την φρούτο κρέμα του. Κάθισα
μαζί τους μέχρι λίγο πριν τις οκτώ, τους χαιρέτησα και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω
την βραδιά μου. Λίγο μετά τις οκτώ σπίτι. Ήπια το χάπι μου το βραδινό και έβαλα το κολλύριο για
την εσωτερική πίεση των ματιών. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των
σελίδων μου και διάβασμα τις επικαιρότητας. Κυρίως τα αθλητικά. Σήμερα έχει μπάσκετ Παγκόσμιο
Πρωτάθλημα από την Ισπανία. Σε λίγο θα παίξουν Ελλάδα – Κροατία για να δούμε ποιος θα προκριθεί
από τον όμιλό μας στους 16. εννιά η ώρα και κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι στην τηλεόραση
του ΑΝΤ 1. Δύσκολο και κρίσιμο παιχνίδι το αποψινό. Τελικό αποτέλεσμα Ελλάδα-Κροατία 76-65.
Η Εθνική μας ταπείνωσε τους Κροάτες. Ήταν υπέροχοι όλοι τους. Ένα μεγάλο μπράβο. Αύριο το
τελευταίο παιχνίδι για την Εθνική μας με την Αργεντινή, στον όμιλό μας. Έντεκα η ώρα και πάω να
παρακολουθήσω το παιχνίδι Ισπανία-Γαλλία παρέα με τον καφέ μου που έκανα πριν λίγο, Φραπέ Jacombs. Τελικό αποτέλεσμα Ισπανία – Γαλλία 88-64
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά με αρκετή δροσιά και πολλά αθλητικά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment