Thursday, September 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, με Φθινοπωρινή δροσιά και συννεφιά, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με δροσερό αεράκι από τον βοριά, Φθινοπωρινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Και σήμερα φροντίζω τρία καναρίνια. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και λίγο κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί και συνέχισα στο
σπίτι το πρωινό. Συννεφιά γενική σήμερα στην Αττική και ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Ο καιρός
είναι σήμερα Φθινοπωρινός. Πλησιάζει τέλος του Σεπτέμβρη, σε λίγες μέρες μπαίνουμε στο κυρίως
Φθινόπωρο, Οκτώβρης, με τις βροχές του και τις ψύχρες του. Πρέπει να ψυχράνει ο καιρός για να
γίνει το βαρελίσιο κρασί. Μετά τις δέκα βγήκα και πετάχτηκα μέχρι τον κουρέα μου να με κουρέψει.
Πήγα, με κούρεψε στα γρήγορα, τον χαιρέτησα και περνώντας από το μανάβικο, έκανα λίγα ψώνια για το σπίτι. Πήρα λίγα κρεμμύδια, ένα μαρούλι και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι.
Τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα στα καναρίνια από λίγο φρέσκο μπρόκολο, ήπια δυο γουλιές καφέ και
λίγο μετά τις έντεκα, βγήκα και με το Τραμ πήγα Αθήνα, Σύνταγμα. Πήρα ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης
και τρώγοντας το στο δρόμο πήγα μέχρι την Πραξιτέλους και πήρα καφέ Ελληνικό, από την “Γωνιά του
καφέ” του Αρμενάκου, τον καλύτερο Ελληνικό. Πήρα 4 τέταρτα και τρώγοντας το κουλούρι στο δρόμο
ξαναγύρισα στο Σύνταγμα, πήρα το Τραμ από την αφετηρία και επέστρεψα σπίτι. Όμορφη ήταν η βόλτα
η σημερινή μέχρι το κέντρο της Αθήνας παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τον καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και βγήκα μια βόλτα να πάω από πεζοδρόμιο
μεριά μέχρι πλατεία. Πήγα από σκιά μεριά, γιατί όσο μεσημεριάζει κάνει και ζέστη αρκετή για την
εποχή. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό και με το Τραμ επέστρεψα
σπίτι για φαγητό. Αρκετό κόσμο είχε σήμερα η πλατεία και το Τραμ γιατί κάθε Τετάρτη έχει λαϊκή
αγορά στην Μεγάλου Αλεξάνδρου, από την γωνία που είναι το Θερινό σινεμά το Φιλίπ. Επιστροφή
σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο αγγούρι και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
Μπριάμι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, IceBerg, με λίγο ανθότυρο και ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το
ασπράδι, φρέσκο ψωμί ζυμωτό και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού παρέα με την
Φθινοπωρινή δροσιά. Λίγο μετά τις πέντε έγερση, γιατί τώρα νυχτώνει νωρίς. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και έβαλα στα καναρίνια από λίγο μαρούλι.
Έξη η ώρα ήπια το χάπι μου και πετάχτηκα μέχρι το σπίτι τις Φίλης Σοφίας που πήγε για λίγες μέρες
στα Κύθηρα με την παρέα της να ρίξω μια ματιά και πότισα τις γλάστρες όλες. Όλα είναι μια χαρά.
Επέστρεψα σπίτι μετά τις έξη και μισή , ήπια δυο γουλιές καφέ μάζεψα την κουζίνα και μπήκα στο
Ίντερνετ και συνεχίζω το απόγεμα μου στο σπίτι. Δροσιά αρκετή έχει σήμερα όσο πλησιάζει το βράδυ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά και άναψα το φως στο γραφείο μου που κάνω ενημέρωση των σελίδων
μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Οκτώ η ώρα, ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος να βγω μια βόλτα μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά μια
που είναι δροσερή η βραδιά. Μόνο χρειάζεται προσοχή αυτή η αλλαγή του καιρού. Βγήκα ντυμένος
καλά με Φθινοπωρινό μπουφάν χωρίς μανίκια και πήγα πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός
κόσμος στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου και λίγο πριν τις δέκα επιστροφή σπίτι. Όμορφη ήταν η βόλτα. Δέκα η ώρα έβαλα δυο σταγόνες αντιβιοτικό κολλύριο στο αριστερό μάτι και συνέχισα την βραδιά στο σπίτι μέχρι τα μεσάνυχτα. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο τα λέμε πάλι από νωρίς
το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη που μας αφήνει γεια σιγά σιγά.....


No comments:

Post a Comment