Saturday, September 20, 2014

Τα Καθημερινά της καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, με Φθινοπωρινή δροσιά, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με άπνοια και δροσιά από τον βοριά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη και έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο. Παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη, έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με την πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Όμορφη δροσιά, άπνοια και συννεφιασμένος είναι σήμερα ο Αττικός ουρανός. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και με το Τραμ πήγα πλατεία γιατί έχω πρωινό ραντεβού με το Οφθαλμίατρο μου. Πήγα λίγο πριν τις
εννιά, εξέτασε τα μάτια μου και τα δυο και όλα ήταν καλά. Μου έδωσε εντολή να συνεχίσω να βάζω
αντιβιοτικό κολλύριο, στο αριστερό μάτι, δυο σταγόνες, δυο φορές τη μέρα για μια βδομάδα ακόμη.
Όλα καλά και έφυγα. Πήγα για λίγα ψώνια πρωινά πλατεία, πήρα και δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης
και επέστρεψα σπίτι, λίγο μετά τις δέκα για να συνεχίσω το πρωινό μου και να μαγειρέψω, γαλέο φιλέτο, που το έχω έτοιμο, με λίγες πατάτες, κρεμμύδι και ντομάτες. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού
και ετοίμασα ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού. Έντεκα η ώρα όλα έτοιμα και
αρχή μαγειρέματος με λίγο σοτάρισμα του κρεμμυδιού. Έριξα στη συνέχεια δυο ντομάτες κομμένες σε
μεγάλα κομμάτια, πατάτες σε φέτες κομμένες, σε λίγο έβαλα από πάνω δυο φέτες γαλέο φιλέτο, έριξα
από πάνω ένα κουτάλι μουστάρδα και δυο ντομάτες κομμένες σε χοντρά κομμάτια, χαμήλωσα την
φωτιά μόλις πήρε βράση και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα μέχρι τις δώδεκα. Δοκίμασα λίγο και ήταν
μια χαρά, καλό ψημένο το φαγητό και νόστιμο. Έκλεισα την φωτιά, ανακίνησα λίγο την κατσαρόλα και
μαγείρεμα τέλος. Τακτοποίησα την κουζίνα, βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία για να κάνω
μια βόλτα. Λίγος κόσμος στην πλατεία και στην βόλτα. Πήρα ένα μικρό καφέ από τον Βενέτη, κάθισα
λίγο πλατεία, απόλαυσα την Φθινοπωρινή πλατεία μας και λίγο μετά τις μία με το Τραμ επέστρεψα
σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο φιλέτο, με πατάτες και ντομάτα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ξεκούραση παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και συνεχίζω το απόγεμα
μου στο σπίτι, παρέα με τα καναρίνια που τους έριξα μια ματιά και το Ίντερνετ, για ενημέρωση μου
και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο
για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος, βγήκα για μια μικρή βόλτα και πέρασα από τους
δικούς μου για μια καλησπέρα. Κάθισα, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά
τις εννιά επιστροφή σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού και παρέα με
την κούπα του καφέ κάθισα και παρακολούθησα την επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ και τον καιρό. Μετά
τις δέκα συνέχισα στο Ίντερνετ, έγραψα για ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά και μπήκα για
λίγο στο faceBook και έριξα μια ματιά. Έντεκα η ώρα έβαλα το αντιβιοτικό κολλύριο στο αριστερό μάτι, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Φθινοπώρου.....





No comments:

Post a Comment