Friday, September 26, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, με Φθινοπωρινή δροσιά και συννεφιά, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με δροσερό αεράκι από τον βοριά, Φθινοπωρινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή δροσιά έχει σήμερα από νωρίς το πρωί. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Και σήμερα φροντίζω τρία καναρίνια. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και λίγο κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό. Γενική ψύχρα σήμερα στην Αττική, αρκετή, από νωρίς το πρωί. Ο καιρός είναι σήμερα Φθινοπωρινός. Πλησιάζει τέλος του Σεπτέμβρη, σε λίγες μέρες μπαίνουμε στο κυρίως Φθινόπωρο, Οκτώβρης, με τις βροχές του και τις ψύχρες του. Πρέπει να ψυχράνει ο καιρός για να γίνει το βαρελίσιο κρασί. Μετά τις εννιά βγήκα και πετάχτηκα μέχρι το ψαράδικο της γειτονιάς ψώνισα ωραία λυθρίνια για τον εγγονό μου, πήρα για μένα μια φέτα Φαγκρί να το κάνω μαγειρευτό και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψαρικά, έβαλα το δικό μου στο ψυγείο και του εγγονού μου σε έξτρα σακούλα για να τα πάρω μαζί μου τώρα που θα πάω να τον δω στο Ελληνικό.
Μετά τις δέκα με το Τραμ από δω και από τον Νέο Κόσμο με το Μετρό πήγα στο Ελληνικό στα γρήγορα. Έντεκα η ώρα ήμουν στο Ελληνικό στο σπίτι που μένει ο εγγονός μου. Με περίμενε με την
γιαγιά του την Νίτσα παρέα να τον ταΐζει την φρούτο κρεμά του. Έκανα μια κούπα καφέ, κάθισα
παρέα τους απολαμβάνοντας το αστέρι, τον εγγονό μου που έτρωγε παίζοντας. 12 η ώρα έφαγε κανονικά, τον έπλυνε λιγάκι η γιαγιά Νίτσα και τον βάλαμε στο καρότσι του. Τον ανέλαβα εγώ και
βολτάροντας στο όμορφο και μεγάλο μπαλκόνι του σπιτιού κοιμήθηκε χωρίς δυσκολία γιατί ξυπνά
πάντα νωρίς το πρωί. Η γιαγιά Νίτσα έκανε τις δουλειές στην κουζίνα, ετοίμασε το κυρίως φαγητό του
και εγώ έπινα τον καφέ μου προσέχοντας το Αρχοντόπουλο τις οικογένειας. Ήρθε και κάθισε μαζί μου
η Νίτσα, είπαμε τα καθημερινά και λίγο πριν τις μία ξύπνησε το Αστέρι μας. Τον φίλησα τον χαιρέτησα
και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Πήγα σιγά σιγά μέχρι το Μετρό που δεν άργησε ν αρθεί και γραμμή
για Νέο Κόσμο. Συνέχεια με το Τραμ και επιστροφή μέχρι την στάση τις γειτονιάς μου. Πριν την επιβίβαση στο Τραμ ψώνισα λίγα κριτσίνια σταρένια, από το Εκ Σίτου. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα
ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, τακτοποίησα την κουζίνα, άλλαξα το πόσιμο
νερό στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Μπριάμι,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, Iceberg, με λίγο ανθότυρο και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα
δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού παρέα με την δροσιά του Φθινόπωρου. Λίγο μετά τις 5
έγερση, γιατί τώρα νωρίς βραδιάζει. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια λίγες γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο αγγούρι
και συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι. Έξη η ώρα ήπια το χάπι μου, πήγα μια βόλτα μέχρι το σπίτι
της Σοφίας που λείπει στα Κύθηρα, έριξα μια ματιά, όλα εν τάξει, κλείδωσα με το κλειδί που πάντα
έχω για ασφάλεια και επέστρεψα σπίτι. Παρέα με τον καφέ μου μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το
απόγεμα μου με διάβασμα τα μηνύματα, την επικαιρότητα συνεχίζοντας την ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια το χάπι μου το βραδινό και έτοιμος να βγω για μια βόλτα μικρή, εδώ κοντά, στην γειτονιά και να περάσω και από τους δικούς μου μια καλησπέρα για
να πω. Έτσι και έγινε. Παρέα με την βραδινή δροσιά, την γενική συννεφιά και την ψιλό βροχή βγήκα
έκανα την βόλτα μου και πήγα μέχρι τους δικούς μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ
μικρό, τους χαιρέτησα και στα γρήγορα επέστρεψα σπίτι γιατί εξακολουθεί να ψιλοβρέχει. Επιστροφή
σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού και παρέα με τον καφέ μου συνέχισα την βραδιά στο σπίτι.
Έριξα μια ματιά στις Σοφίας το σπίτι που λείπει στα Κύθηρα και όλα εν τάξει. Έτσι πέρασα την μέρα
και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί, παρέα με την κακοκαιρία που έρχεται. Καλή
ανατολή στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη....

No comments:

Post a Comment