Tuesday, September 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην πρώτη βδομάδα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά από το πρωί.
Σεπτέμβρης ο μήνας του Φθινόπωρου με βροχές και δροσιές. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Δροσιά σήμερα έχει από το πρωί με λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά.
Σύννεφα μαζεύονται προς τα βόρεια προάστια. Σεπτέμβρης ο μήνας με τα σταφύλια του, τις δροσιές του και τις βροχές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ και βγήκα να πάω στον γιατρό μου, τον οφθαλμίατρο, που είναι πλατεία. Πήγα νωρίς το πρωί να δει το μάτι μου το αριστερό που έχει φλεγμονή στο βλέφαρο.
Με είδε στα γρήγορα και μου έδωσε θεραπεία με χάπια και κολλύριο και θα ξανά πάω να με δει σε 10
μέρες και πάλι. Επέστεψα με το Τραμ μέχρι τη στάση τις γειτονιάς μου, πήγα στο φαρμακείο που είναι
απέναντι και πήρα τα φάρμακα για την θεραπεία που μου έγραψε ο γιατρός. Επιστροφή σπίτι, πήρα
λίγο μετά τις εννιά το πρώτο χάπι που θα το παίρνω για 6 μέρες και στις 11 θα βάλω κολλύριο 2 σταγόνες στο αριστερό μάτι που θα βάζω 4 φορές τη μέρα για 10 μέρες. Αν υποχωρήσει η φλεγμονή
όλα καλά, αλλιώς θα γίνει χειρουργική επέμβαση. Κατά τ άλλα όλα καλά. Καλή συνέχεια στη ζωή.
Έντεκα η ώρα έβαλα το κολλύριο για την φλεγμονή και έτοιμος να βγω να πάω με το Τραμ μέχρι τον
Νέο Κόσμο τον εγγονό μου και την γιαγιά Νίτσα για να δω. Πήγα στα γρήγορα, ο εγγονός μου κοιμόταν μετά το πρωινό φαγητό και εγώ κάθισα με την Γιαγιά, ήπια τον καφέ μου και ένα ποτήρι κρύο
νερό, είπαμε τα καθημερινά και για την αλλαγή σπιτιού στο Ελληνικό για να είναι κοντά στον εγγονό μας και την κόρη μας, ξύπνησε σε λίγο ο παίδαρος, καθίσαμε παρέα, τον πρόσεχα εγώ για την ασφάλεια
του, ενώ η γιαγιά του έφτιαχνε το βραδινό φαγητό του. Κάθισα μέχρι τις μία τους χαιρέτησα και έφυγα
για επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Μου έδωσε η γιαγιά η Νίτσα όμορφα κολοκύθια
και ντομάτες για να φτιάξω αύριο γεμιστά με κιμά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το
πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από λίγο μαρούλι τρυφερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα
πιάτο φακές με λίγο ξύδι, τις τελευταίες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και λίγες ελιές,
φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Δροσιά έχει
και το μεσημέρι σήμερα με σύννεφα να μαζεύονται στο βόρεια. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο
νερό δροσερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου και έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι με την
φλεγμονή. Τα μεσάνυχτα πάλι κολλύριο. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό
τους έβαλα από λίγο Αγγούρι και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Επτά η ώρα και
έπιασε μια μπόρα μικρή, Φθινοπωρινή, περαστική. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα για λίγο
την αθλητική επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πριν τις οκτώ
ήπια το χάπι μου και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Μετά τις οκτώ βγήκα,
έκανα την βόλτα μου, εδώ κοντά στην γειτονιά και πέρασα και από τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα. Κάθισα μέχρι μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι
να συνεχίσω την βραδιά μου. Επιστροφή σπίτι. Έφτιαξα μια κούπα καφέ Jacombs φραπέ και μπήκα
στο Ίντερνετ να συνεχίσω την ενημέρωση των σελίδων μου. Δέκα η ώρα ήπια το χάπι μου για την
φλεγμονή του αριστερού ματιού και κάθισα στη τηλεόραση να δω στον ΣΚΑΪ τον αυριανό καιρό.
Τακτοποίησα στο ψυγείο τον κιμά που ξεπάγωσε να τον έχω έτοιμο για αύριο και τακτοποίησα τα
κολοκύθια και τις ντομάτες. Όλα τ άλλα τα έχω έτοιμα για τα αυριανά γεμιστά. Μεσάνυχτα και έβαλα
το κολλύριο στο αριστερό μάτι. Αύριο πάλι κολλύριο στις 6 το πρωί. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο πριν τις έξη. Καλό πρωινό στην
καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη. Αύριο η πρώτη πανσέληνος του Φθινόπωρου....


No comments:

Post a Comment