Tuesday, September 23, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, με Φθινοπωρινή δροσιά, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Σεπτέμβρη, με καλοκαιρινό αεράκι από τον βοριά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σφουγγάρισα όλο το σπίτι και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και μετά τις εννιά βγήκα και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και ψώνισα ότι χρειάζονται για το αυριανό μαγείρεμα του φαγητού. Δέκα η ώρα, έβαλα το κολλύριο το αντιβιοτικό στο αριστερό μάτι, ήπια λίγες γουλιές καφέ και έτοιμος βγήκα να πάω στο Ελληνικό τον
εγγονό μου να δω που με περιμένουν με την γιαγιά Νίτσα. Τραμ και Μετρό και σε λίγο στο Ελληνικό.
Ζεστή θα είναι σήμερα η μέρα και η καινούρια βδομάδα παρ όλο τώρα το πρωί που έχει δροσιά αρκετή.
Πήγα στην καινούρια κατοικία της κόρης μου και του γιου της, κάθισα με τον εγγονό μου και την γιαγιά
είπαμε τα καθημερινά, η γιαγιά τάισε τον εγγονό μας την φρούτο κρέμα και ετοίμαζε το κύριο φαγητό του. Εγώ κάθισα παρέα με τον εγγονό μου, τον πρόσεχα και τον έβαλα στο καρότσι του να τον κάνω
βόλτα να κοιμηθεί, έστω και για λίγο. Κοιμήθηκε και η γιαγιά συνέχισε τις δουλειές του σπιτιού. Μία
η ώρα τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Μετρό, Τραμ και γραμμή για σπίτι, για
το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πήρα μισό καρβέλι ζυμωτό ψωμί από το Ελληνικό. Άλλαξα
με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα από
λίγο αγγούρι τρυφερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο πατάτες με γαλέο, ντομάτα και κρεμμύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου ξέπλυνα τα δόντια μου και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού. Λίγο μετά τις πέντε έγερση, γιατί άρχισε νωρίς να νυχτώνει. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την
κουζίνα και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Όλα καλά, μια χαρά. Όσο ο ήλιος πάει για την Δύση του,
όλο και δροσίζει, παρ όλο που έχει άπνοια. Τακτοποίησα το σπίτι και επτά η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Γράφω και για ενημέρωση τις σελίδας μου τα “Καθημερινά¨. Λίγο μετά τις επτά, η Σοφία
η φίλη μου, από δίπλα μου έφερε το κλουβί με το καναρίνι της να το προσέχω γιατί αύριο νωρίς το πρωί
θα πάει με την παρέα της στα Κύθηρα για μια βδομάδα. Τώρα έχω τρία καναρίνια να φροντίζω κάθε
πρωινό. Χαρά μου, γιατί είναι πολύ όμορφες ψυχούλες. Επτά και μισή και άρχισε να σκοτεινιάζει σιγά,
σιγά. Στο σπίτι άναψα τα φώτα και στο γραφείο μου, που γράφω τώρα, για να βλέπω. Οκτώ η ώρα ήπια
το χάπι μου το βραδινό και έβαλα από δυο σταγόνες κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών.
Σκοτείνιασε για τα καλά πριν τις οκτώ. Συνεχίζω στο σπίτι με ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Μετά τις εννιά παρακολούθησα την επικαιρότητα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ και μετά τις 10
βγήκα για μια βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ. Έκανα την βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι, λίγο μετά τις έντεκα να συνεχίσω την βραδιά. Έξω η βραδιά είναι απόψε
ζεστή, με αεράκι ζεστό να φυσά. Επιστροφή, άλλαξα με τα ρούχα του ύπνου, απόψε καλοκαιρινού,
έφαγα ένα κεσέ γιαούρτη παρέα με λίγα σταφύλια και κάθισα να συμπληρώσω την βραδιά μέχρι τα
μεσάνυχτα με ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη που πηγαίνει προς το τέλος του.






No comments:

Post a Comment