Sunday, September 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη και έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, έβαλα το κολλύριο στο μάτι με το ερεθισμένο βλέφαρο, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με τον εγγονό μου τον μοναδικό. Δέκα η ώρα ήπια το αντιβιοτικό
μου,βγήκα και πήγα για λίγα ψώνια στο μανάβικο της γειτονιάς και στον φούρνο, ψώνισα στα γρήγορα
και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, η γιαγιά Νίτσα ετοίμασε την φρούτο κρέμα του Μπέμπη
μας και άρχισε να τον ταΐζει σιγά σιγά και με υπομονή. Πριν τις δέκα έφαγε ο Μπέμπαρος όλη την
Φρούτο κρέμα και η γιαγιά τον ετοίμασε για να βγούμε βόλτα και να περάσουμε από την αδελφή μου
να τους δούμε. Πράγματι βγήκαμε με τον Μπέμπη μας, στο καρότσι του, σαν αρχοντόπουλο, πήγαμε
την βόλτα μας, πήραμε στην θεία την Ειρήνη και τον Θεόφιλο μια πολύ όμορφη γλάστρα με λουλούδι
και πήγαμε στους δικούς μας που μας περίμεναν για να δουν από κοντά τον Μπέμπη μας και να τον απολαύσουν. Καθίσαμε μέχρι της μία σχεδόν, ευχαριστήθηκαν την παρουσία και την ομορφιά του
μπέμπη μας, που είναι αριστοκρατική και γυρίσαμε σιγά σιγά με τον μπέμπη. Περάσαμε από τον
Σκλαβενίτη, πετάχτηκε η Γιαγιά Νίτσα και του πήρε λίγα Pampers, περάσαμε από το μανάβικο της
γειτονιάς ψώνισε η Γιαγιά Νίτσα ότι χρειάζονταν για το σπίτι και επιστρέψαμε για το φαγητό του
Μπέμπη μας. Το ετοίμασε η Γιαγιά, τάισε τον Μπέμπη τον τακτοποίησε να κάτσει κοντά μας και φάγαμε και μεις μετά τις τρεις με την γιαγιά. Τελειώσαμε το φαγητό μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύση, να τα πλύνει μετά η γιαγιά, ήπια τα χάπια μου και πήγα να ξαπλώσω μια ώρα για να σηκωθώ στις έξη. Έγερση έξη η ώρα με το χαμόγελο του εγγονού μου. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι και κάθισα να παίξω και να προσέξω τον
Μπέμπη. Επτά η ώρα καθίσαμε και απολαύσαμε το παιχνίδι μπάσκετ από τον μικρό τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου και οκτώ η ώρα ετοίμασε το Πριγκιπόπουλο για το βραδινό καθημερινό
μπάνιο στην μπανιέρα του. Λίγο μετά τις οκτώ τέλειωσε το μπάνιο, τον τακτοποίησε η Γιαγιά, τον
τάισε το βραδινό του γάλα και τον έβαλε για ύπνο. Κοιμήθηκε στα γρήγορα στην ησυχία του δωματίου που κοιμάται και η γιαγιά του, στο κρεββάτι του και κάθισε η γιαγιά να ξεκουραστεί βλέποντας μαζί
μου το Μπάσκετ από τον μικρό τελικό. Τέλειωσε νωρίς το παιχνίδι με νικήτρια την Γαλλία που πήρε
την τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Κάθισε μέχρι τις δέκα η γιαγιά και πήγε να κοιμηθεί για να
ξεκουραστεί για να μπορέσει από το πρωί νωρίς που θα ξυπνήσει το Αρχοντόπουλο να το περιποιηθεί.
Εγώ δέκα η ώρα ήπια το αντιβιοτικό μου, το τελευταίο και παρέα με τον καφέ μου μπήκα στο Ίντερνετ
για να παρακολουθήσω τα αθλητικά και τα ποδοσφαιρικά τα Σαββατιάτικα. Μεσάνυχτα έβαλα το
αντιβιοτικό μου κολλύριο στο αριστερό μάτι, έκλεισα την τηλεόραση και πήγα για ύπνο για ξεκούραση.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Σε λίγο ξημερώνει μια άλλη μέρα του Σεπτέμβρη, η Κυριακή.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Φθινόπωρου.....

No comments:

Post a Comment