Thursday, September 11, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά από το πρωί.
Σεπτέμβρης ο μήνας του Φθινόπωρου με βροχές και δροσιές. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη για να βάλω το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Δροσιά σήμερα έχει από το πρωί με λίγο αεράκι δροσερό. Σύννεφα μαζεύονται προς τα βόρεια προάστια. Σεπτέμβρης, ο μήνας με τα σταφύλια του, τις δροσιές του και τις βροχές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ και στις δέκα ήπια το αντιβιοτικό μου για τον ερεθισμό στο βλέφαρο. Βγήκα και πήγα
μέχρι την παθολόγο μου, την Κυριακή, να την δω και να μου γράψει τα φάρμακα για την επόμενη τριμηνία. Λίγο πριν τις έντεκα πέρασα από το φαρμακείο μας, άφησα τις συνταγές των φαρμάκων που θα μου τα έχουν έτοιμα να περάσω να τα πάρω αύριο Πέμπτη. Επέστρεψα σπίτι έντεκα η ώρα. Έβαλα
το κολλύριο μου, τακτοποίησα το σπίτι και βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο να δω τον εγγονό μου και την γιαγιά Νίτσα που με περίμεναν. Πήγα κάθισα μαζί τους, πρόσεξα τον εγγονό μου για ασφάλεια, έπαιξα μαζί του, όσο η γιαγιά ετοίμαζε το φαγητό του, σφυρίδα με κρεμμύδι, πατάτα, κολοκύθι. Ήπια ένα Μάνγκο, και λίγο δροσερό νερό, κάθισα μέχρι της μία τους χαιρέτησα και πήγα να πάρω το Τραμ για επιστροφή σπίτι. Πριν πάρω το Τραμ, ψώνισα λίγο ψωμί από το “εκ Σίτου” που είναι απέναντι από την στάση του Τραμ και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Από αύριο το απόγεμα και μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα θα έρθουν να μένουν στο σπίτι μου η Γιαγιά Νίτσα και ο εγγονός μου. Θα τους φιλοξενήσω μέχρι να ετοιμαστούν τα σπίτια της Γιαγιάς και του εγγονού μου στο Ελληνικό που θα μετακομίσουν. Από την ερχόμενη βδομάδα που θα είναι όλα έτοιμα θα πηγαίνω να τους βλέπω όλους στο Ελληνικό που θα μένουν. Εύκολα είναι όλα για μένα. Παρέα με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο και μετά το Μετρό από εκεί και στα Γρήγορα στο Ελληνικό. Τα σπίτια της Γιαγιάς και του εγγονού μου είναι πολύ κοντά από το σταθμό του Μετρό στο Ελληνικό. Επέστρεψα σπίτι, χαμογελαστά που θα έχω τόσες μέρες στο σπίτι μου Γιαγιά και τον εγγονό μας. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γεμιστά, μια ντομάτα μεγάλη, πατάτες και αρκετή γέμιση. Σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μέχρι λίγο μετά τις πέντε. Μετά τις πέντε έγερση
παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και ετοιμάστηκα να βγω να πάω μέχρι τον Ουρολόγο μου, στην Νέα Ιωνία, που έχω ραντεβού στις 7.
ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έβαλα το κολλύριο για τον ερεθισμό στο Βλέφαρο και πήρα το Τραμ
μέχρι τον Νέο Κόσμο, συνέχεια με το Μετρό μέχρι την Αττική και με τον Ηλεκτρικό μέχρι την Νέα
Ιωνία. Επτά η ώρα ήμουν στον γιατρό μου. Τέλειωσα με την επίσκεψη μου έκανε την ένεση για τον
καρκίνο στον προστάτη, με εξέτασε για όλα και οκτώ η ώρα έτοιμος για επιστροφή. Όλα πήγαν καλά.
Όλα είναι μια χαρά μου είπε ο γιατρός μου. Θα ξανά βρεθούμε την πρώτη βδομάδα του Δεκέμβρη, πάλι.
Επέστρεψα σπίτι με τον ίδιο τρόπο, ηλεκτρικό, Μετρό, Τραμ. Εννιά η ώρα ήμουν σπίτι. Τακτοποίησα
τα πράγματά μου, ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο μου, έφαγα λίγα κριτσίνια με ταραμοσαλάτα
και ένα γιαούρτη για την αντιβίωση, ήπια δυο γουλιές καφέ, δέκα η ώρα ήπια το αντιβιοτικό μου και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Μεσάνυχτα έβαλα το κολλύριο για τον ερεθισμό του βλεφάρου και έτσι πέρασε η μέρα μου και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη που για μένα είναι πολύ σημαντική. Θα έχω σχεδόν
μια βδομάδα στο σπίτι που μένω την γιαγιά και τον εγγονό μας. Ευχαριστώ την κόρη μου και τον
άνδρα της για την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Αυτή είναι όλη η ομορφιά και
η όμορφη συνέχεια της ζωής. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτές τις πολύ όμορφες στιγμές....Θα τις έχω
πάντα πλάι μου σε όλα τα ταξίδια, ζωής.....

















































































































































No comments:

Post a Comment