Wednesday, September 24, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, με Φθινοπωρινή δροσιά, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με καλοκαιρινό αεράκι από τον βοριά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Σήμερα φρόντισα τρία καναρίνια. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και μετά τις εννιά ετοίμασα ότι χρειάζονται για το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού. Το μενού έχει Μπριάμι με όλα τα χορταρικά. Από μια πιπεριά όλων των χρωμάτων, μελιτζάνες από μια, κολοκυθάκια δυο, καρότα δυο, λίγα φασολάκια φρέσκα, πατάτες τρεις, δυο κρεμμύδια, δυο σκελίδες σκόρδο και τέσσερις ντομάτες ώριμες στον τρίφτη . Αλάτι, πιπέρι, μαϊντανό και λίγο φρέσκο δυόσμο από την γλάστρα μου. Όλα αυτά στην κατσαρόλα συν λίγο λάδι και λίγο μετά τις δέκα όλα έτοιμα και αρχή μαγειρέματος το Μπριάμι, με σιγανό μαγείρεμα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα την κουζίνα έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο αγγούρι
δροσερό και στα τρία καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ, προσέχοντας και το μαγείρεμα, διάβασα τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το πρωινό, αρκετά ζεστό για την εποχή. Έντεκα η ώρα έτοιμο το φαγητό. Δοκίμασα λίγο, νόστιμο πολύ
και καλό ψημένο. Έκλεισα την φωτιά, έριξα μια ματιά στην κουζίνα και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό.
Λίγο μετά τις 12, έτοιμος, βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα την βόλτα μου μέχρι
πλατεία. Πήγα πλατεία, έκανα την βόλτα μου, πήρα δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης, κάθισα πλατεία
στην όμορφη σκιά και δροσιά της πλατείας, έφαγα το ένα κουλούρι. Πήρα μια γλάστρα βασιλικό και
με το Τραμ γύρισα μέχρι την στάση του σπιτιού μου. Περνώντας από τον φούρνο μας, ψώνισα 4 κουτάκια μπύρα και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι τρυφερό και ετοίμασα
ένα πιάτο φαγητό Μπριάμι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι
μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα
που εκεί πάντα τρώω, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού. Ζέστη σήμερα αρκετή
στο σπίτι και αέρας πολύς και ζεστός έξω. Στο σπίτι η θερμοκρασία ανέβηκε στους 30 βαθμούς και
έξω στο απάνεμο μπαλκόνι στους 33 βαθμούς. Καλοκαίρι κανονικό. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, γιατί ήμουν ιδρωμένος, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα
την κουζίνα και έριξα στα καναρίνια μια ματιά, αέρας αρκετός σε όλη την Αττική και ζέστη αρκετή.
Επτά η ώρα και η ζέστη αμετάβλητη. Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά
στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, κυρίως αθλητική, κάνω ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά ο ήλιος πάει προς την Δύση. Σε λίγο θ αρχίσει να σκοτεινιάζει.
Ζέστη και άπνοια σχεδόν όσο νυχτώνει. Οκτώ η ώρα και χάπι βραδινό. Έτοιμος και βγήκα να πάω να
δω τους δικούς μου για λίγο. Πήρα ένα τάπερ Μπριάμι για να πάω στην αδελφή μου και λίγο μετά τις
οκτώ ήμουν εκεί. Κάθισα, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε την καθημερινότητα και μετά τις εννιά τους
χαιρέτησα και επιστροφή στο σπίτι για συνέχεια τις βραδιάς. Επιστροφή σπίτι ήπια δυο γουλιές καφέ
και κάθισα να παρακολουθήσω τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Δέκα η ώρα έβαλα δυο σταγόνες
αντιβιοτικό κολλύριο στο αριστερό μάτι και έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο δροσερό. Μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και συνέχισα την
ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη.....




No comments:

Post a Comment