Wednesday, September 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη και έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με την πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά. Όμορφη δροσιά, άπνοια και συννεφιά έχει σήμερα στον Αττικό ουρανό.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, λίγο μετά τις εννιά. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα
στην επικαιρότητα και έκανα μια μικρή ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο μετά τις
δέκα βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο και από εκεί με το Μετρό μέχρι τον σταθμό στο Ελληνικό, που έχω ραντεβού με την κόρη μου, που θα με περιμένει, για να πάμε παρέα μέχρι την καινούρια κατοικία της στο Ελληνικό. Βγήκα πήρα το Τραμ που δεν άργησε να έρθει και συνέχεια με το Μετρό μέχρι τον σταθμό Ελληνικό. Τέλος διαδρομής. Συναντήθηκα με την κόρη μου και μαζί παρέα
από τον εμπορικό δρόμο του Ελληνικού πήγαμε μέχρι το καινούργιο τους σπίτι. Ο μπέμπης η γιαγιά Νίτσα και η σκυλίτσα η Ήρα με περίμεναν. Τους χαιρέτησα όλους, τους φίλησα, τους ευχήθηκα καλή
παραμονή στο Ελληνικό, καλή συνέχεια και καλή ποιότητα ζωής. Ο μπέμπης μας είναι το πιο όμορφο
κόσμημα στη ζωή μας. Κάθισα μαζί τους μέχρι λίγο πριν τις μία. Ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά τους χαιρέτησα και με το Μετρό από το Ελληνικό, το Τραμ από τον Νέο Κόσμο επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό και τους
έβαλα από λίγο δροσερό αγγούρι. Ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες ραγού, σαλάτα Μπάρμπα
Στάθη, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έβαλα το αντιβιοτικό κολλύριο στο μάτι
το αριστερό και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό και έβαλα το αντιβιοτικό κολλύριο στο αριστερό μάτι. Όμορφη
δροσιά απόψε, φθινοπωρινή, με λίγο αεράκι δροσερό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό, συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου
και λίγο μετά τις εννιά βγήκα να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Έκανα την
βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία παρέα με την βραδινή δροσιά και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις
δέκα να συνεχίσω την βραδιά και να παρακολουθήσω στο Ίντερνετ το δεύτερο ημίχρονο του αγώνα
Ολυμπιακού – Ατλέτικο Μαδρίτης για το Champions League. Έφαγα ένα γιαούρτι αγελαδινό μαζί
με λίγες φέτες πεπόνι δροσερό. Πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε το Παιχνίδι. Τελικό αποτέλεσμα
Ολυμπιακός – Ατλέτικο Μαδρίτης 3-2. σπουδαία νίκη για τον Ολυμπιακό, γιατί κέρδισε μια από τις
καλύτερες ομάδες τις Ευρώπης. Καλή συνέχεια. Έτσι τέλειωσε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά. Καλό πρωινό στην καινούρια
μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment