Wednesday, September 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, τις 2ης μέρας του Σεπτέμβρη με δροσιά από το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά, από νωρίς το πρωί.
Έφυγε ο Αύγουστος και μας άφησε την δροσιά του για την υπόλοιπη χρονιά. Του χρόνου πάλι.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό αγγούρι. Ζέστη σήμερα έχει, έχει από το πρωί λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Δεύτερη μέρα του Σεπτέμβρη με τα σταφύλια του και τις δροσιές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό παρέα
με την πρώτη δροσιά του Σεπτέμβρη. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πετάχτηκα με το Τραμ μέχρι τον
Βερόπουλο για να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Πήγα ψώνισα στα γρήγορα, γιατί νωρίς το πρωί
δεν έχει κόσμο και επέστρεψα σπίτι και συνεχίζω το πρωινό μου. Τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια λίγες
γουλιές καφέ, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα δροσερό και ένα ακτινίδιο για πρωινό, μπήκα
στο Ίντερνετ, διάβασα μηνύματα και επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις έντεκα έτοιμος, βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο για να
δω τον εγγονό μου και την Γιαγιά Νίτσα που με περιμένουν. Πήγα με λίγο από χθεσινό φαγητό που
έφτιαξα, για την γιαγιά Νίτσα και χαμόγελο με αγάπη πολλή για τον εγγονό μου που με περίμενε. Την
ώρα που πήγα έτρωγε την φρούτο κρέμα του που τον τάϊζε η γιαγιά. Κάθισα μέχρι τις μία, τα είπαμε
μια χαρά, έπαιξα και πρόσεχα το αρχοντόπουλο και μία έφυγα για επιστροφή σπίτι, γιατί άρχισε να
βρέχει σιγά, σιγά. Πήρα το Τραμ που δεν άργησε να έρθει και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, άνοιξα όλες τις γρίλιες στις τζαμόπορτες για να δροσίσει το
σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα
από λίγο μαρούλι τρυφερό. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο μοσχάρι με κολοκύθια, πατάτες , μανιτάρια,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, που εκεί πάντα τρώω, ήπια
τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έξη η ώρα,
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά μάζεψα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα μόνο το πόσιμο νερό, ήπια λίγες γουλιές καφέ και συνέχισα
το απόγεμα μου στο Ίντερνετ, με διάβασμα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια το χάπι μου το βραδινό και έτοιμος για να βγω να πάω
την βόλτα μου, εδώ κοντά και να περάσω από τους δικούς μου για να τους δω. Μίκρυνε αρκετά η μέρα.
Μπήκαμε στο Φθινόπωρο και όσο θα περνάνε οι μέρες όλο και πιο νωρίς θα νυχτώνει. Βγήκα, πήγα
την βόλτα μου πέρασα από τους δικούς μου, κάθισα, ήπια ένα καφέ μικρό. Είπαμε τα καθημερινά
και λίγο πριν τις εννιά έφυγα για επιστροφή στο σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Επιστροφή, έκανα
ένα καφέ φραπέ Jacombs και κάθισα να δω μπάσκετ από το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 από την
Ισπανία. Κατά διαστήματα έμπαινα στο Ίντερνετ και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά το αγώνα μπάσκετ, συνέχισα στην τηλεόραση τις ΝΕΡΙΤ παρέα με τα αθλητικά.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, με όμορφη δροσιά. Σήμερα δεν χρειάστηκε να βάλω σε λειτουργία
τα κλιματιστικά γιατί το σπίτι ήταν δροσερό μέχρι αργά τα μεσάνυχτα που δρόσισε πιο πολύ. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του
Σεπτέμβρη που θα είναι σίγουρα δροσερή όπως και η σημερινή......

No comments:

Post a Comment