Tuesday, November 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Δευτέρας, Φθινοπωρινό, με λίγα σύννεφα στον ουρανό στην Αττική από νωρίς το πρωί. Όμορφη η καινούρια βδομάδα με άπνοια και ψύχρα αρκετή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα και την πρωινή δροσιά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το πρωινό της Δευτέρας στο σπίτι. Καλός καιρός σήμερα στην Αττική, με ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Μετά τις οκτώ όλα καλά, μόνο έμεινε λίγη συννεφιά στον ουρανό, πέρασε η συννεφιά και η βροχή και η μέρα γίνεται σιγά σιγά καλή και Φθινοπωρινή στην Αττική. Λίγο μετά τις εννιά έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ Corn Flakes με γάλα δροσερό και παρέα με την κούπα του καφέ άνοιξα το Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και συνεχίζω στο σπίτι με ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις δέκα έτοιμος να βγω να πάω εδώ
κοντά με το Τραμ να ψωνίσω και να επιστρέψω στα γρήγορα. Βγήκα πήγα έκανα τα ψώνια μου και
έντεκα και μισή επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα
από ένα φύλλο μαρούλι και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι μέχει το μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη η μέρα η σημερινή και αρκετά ζεστή. Δυο η ώρα ετοίμασα ένα πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ δροσερό κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριού. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και έξη η ώρα ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έξη η ώρα και
νύχτωσε κανονικά. Όμορφη η βραδιά Φθινοπωρινή με ψύχρα αρκετή όσο βραδιάζει. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα άνοιξα την τηλεόραση, είδα την επικαιρότητα και
παρακολούθησα στην ΝΕΡΙΤ τα αθλητικά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα στην τηλεόραση με την επικαιρότητα και τα αθλητικά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα
λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Νοέμβρη....

No comments:

Post a Comment