Sunday, November 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, με φθινοπωρινή συννεφιά στην Αττική και κρύο αρκετό από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην πρώτη μέρα του Νοέμβρη, με καιρό Φθινοπωρινό, συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό και κρύο αρκετό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον Νοέμβρη. Με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρώτη μέρα του Νοέμβρη. Έχει κρύο το πρωί, απλά ανοίγω, για λίγο τις τζαμόπορτες να αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περιμένουν πάντα υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Καλά είμαι, όσο περνάνε οι μέρες μετά την επέμβαση στον προστάτη. Αλλά εξακολουθούν οι πόνοι μετά την επέμβαση. Περπατάω κανονικά αλλά πονάω. Συνεχίζω και πίνω νερό αρκετό για να κατουρώ και να καθαρίζει όλο το σύστημα. Πίνω και τα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός και όλα πάνε κατ ευχήν. Δεν έχω παράπονο, απλά φροντίζω για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μετά τις δέκα, έτοιμα
όλα για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει, Φακές. Τώρα με το κρύο ταιριάζουν. Αρχή μαγειρέματος
τακτοποίηση της κουζίνας, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, συνέχεια με σιγανό μαγείρεμα της φακής
μέχρι να χυλώσει και παρέα με τον καφέ μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις δώδεκα
μαγείρεμα τέλος. Έκλεισα την φωτιά, δοκίμασα λίγο φακή, υπέροχη και καλά ψημένη, χυλωμένη.
Τακτοποίησα την κουζίνα, βγήκα για λίγο και πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο, έκανα μια μικρή βόλτα
και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την μέρα μου. Δεν πήγα σήμερα βόλτα έστω και εδώ κοντά γιατί
πονάμε τα πόδια μου και δεν μπορώ να περπατήσω. Κάθισα σπίτι να περάσουν οι πόνοι. Άνοιξα την
τηλεόραση και παρακολούθησα την ενημέρωση στα αθλητικά. Ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Αθλητική
μέρα το σημερινό Σάββατο. Δυο η ώρα και μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο φακές, έκανα και
σαλάτα αμπελοφάσουλα, με λίγο ανθότυρο και ελιές, φρέσκο ψωμί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση. Λίγο
πριν τις έξη, έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και συνέχισα το απόγεμα μου
στο Ίντερνετ. Ήσυχη η σημερινή πρώτη βραδιά του Νοέμβρη. Διάβασα την επικαιρότητα στο
Ίντερνετ, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και έγραψα για ενημέρωση στη σελίδα μου τα Καθημερινά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνέχισα με τηλεόραση για ενημέρωση
από την επικαιρότητα και τα αθλητικά που σήμερα είναι πολλά. Έκανα ενημέρωση των σελίδων μου
παρακολούθησα την επικαιρότητα, τα αθλητικά, μέχρι τα μεσάνυχτα και έτσι πέρασα την μέρα και την
βραδιά τις πρώτης μέρας του Νοέμβρη. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην
καινούρια μέρα του Νοέμβρη που είναι η πρώτη Κυριακή του καινούριου μήνα.....
Η ζωή είναι ένας πραγματικός Μαραθώνιος, χωρίς επιστροφή, αλλά με τερματισμό !!!!!

No comments:

Post a Comment