Monday, November 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Κυριακής, Φθινοπωρινό, με καθαρό ουρανό στην Αττική από νωρίς το πρωί. Όμορφη Κυριακή με άπνοια και κρύο αρκετό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα και την πρωινή δροσιά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το Κυριακάτικο πρωινό στο σπίτι. Καθαρός καιρός σήμερα στην Αττική, με κρύο αρκετό από νωρίς το πρωί. Μετά τις οκτώ όλα καλά, μόνο έμεινε ο καθαρός ουρανός, πέρασε η κακοκαιρία και η βροχή και η μέρα γίνεται σιγά σιγά καλή και Φθινοπωρινή στην Αττική. Λίγο μετά τις εννιά έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ Corn Flakes με γάλα
δροσερό και παρέα με την κούπα του καφέ άνοιξα το Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και συνεχίζω στο σπίτι με λίγη
τηλεόραση βλέποντας τα Κυριακάτικα πρωινά. Λίγο πριν τις 12 έτοιμος να βγω μια βόλτα μέχρι πλατεία. Θα πάω με το Τραμ για πιο εύκολα, λόγω των πόνων στους προσαγωγούς. Πήγα πλατεία έκανα μια μικρή βόλτα, ψώνισα λίγο ψωμί ζυμωτό και μερικά κομμάτια πάστα φλώρα και με το Τραμ
επιστροφή μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Πήρα ένα κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια από το
μανάβικο που είναι ανοιχτό και τις Κυριακές και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω μέχρι το μεσημεριανό
φαγητό. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και συνέχισα στο Ίντερνετ με ενημέρωση των σελίδων μου. Δυο η ώρα, ώρα φαγητού. Ζέστανα ένα πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι, έκανα
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί ζυμωτό, και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μουν και
πήγα για ανάπαυση μέχρι τις πέντε. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και έξη η ώρα ήπια τα
χάπια μου τα απογεματινά. Έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό, γιατί έχει ψύχρα στο σπίτι και
μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Γράφω
για ενημέρωση τις σελίδας μου τα “Καθημερινά”. Επτά η ώρα πήγα να δω λίγη τηλεόραση τα αθλητικά.
Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Μετά τις
οκτώ συνεχίζω την βραδιά με τηλεόραση στην ΝΕΡΙΤ για τα αθλητικά και την Αθλητική Κυριακή.
Δέκα η ώρα και ήρθε η ώρα της Αθλητικής Κυριακής στη ΝΕΡΙΤ. Την παρακολούθησα μέχρι τα
μεσάνυχτα και έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωί. Καλό ξημέρωμα στην καινούρια βδομάδα του Νοέμβρη που θα είναι Φθινοπωρινή....


No comments:

Post a Comment