Thursday, November 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, με φθινοπωρινή Αττική με λιακάδα από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Νοέμβρη, με καιρό Φθινοπωρινό και ήλιο στον Αττικό ουρανό με αραιή συννεφιά στα βόρεια. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον Νοέμβρη. Με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την καινούρια μέρα του Νοέμβρη. Έχει κρύο το πρωί, γι αυτό απλά ανοίγω, για λίγο τις τζαμόπορτες να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περιμένουν πάντα υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό.
Καλά είμαι, όσο περνάνε οι μέρες μετά την επέμβαση στον προστάτη. Αλλά εξακολουθούν οι πόνοι
στο δεξί πόδι ακόμη. Περπατάω κανονικά, σιγά σιγά, αλλά πονάω. Προσπαθώ με υπομονή να ξεπεράσω το πρόβλημα. Συνεχίζω και πίνω νερό αρκετό για να κατουρώ και να καθαρίζει όλο το σύστημα. Πίνω και τα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός και όλα πάνε κατ ευχήν. Δεν έχω παράπονο, απλά φροντίζω για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το πρωινό τις καινούριας μέρας. Σήμερα δεν βγήκα νωρίς το πρωί, παρ όλο που είναι καλή η μέρα
για βόλτα. Οι πόνοι στο περπάτημα με αναγκάζουν να μένω μέσα για ξεκούραση. Όμορφη λιακάδα έχει
από νωρίς το πρωί. Λίγο πριν τις έντεκα βγήκα σιγά σιγά και πήγα μέχρι την παθολόγο μου να πάρω τα
φάρμακα που μου έχει γράψει. Στη συνέχεια πέρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς και κανόνισα να
μου φέρουν τα φάρμακα αύριο κάποια ώρα. Τέλειωσα με αυτή την δουλειά και επιστροφή σπίτι για να
συνεχίσω την μέρα μου. Πολύ όμορφη λιακάδα, Φθινοπωρινή, έχει σήμερα με ζέστη αρκετή για την
εποχή. Βγήκα και με το Τραμ πήγα πλατεία για ψώνια, αλλά σιγά. Ψώνισα ότι χρειάζομαι για να φτιάξω
αύριο βραστό με Φθινοπωρινά λαχανικά. Πήρα ότι χρειαζόμουν και μοσχάρι ένα κιλό, πέρασα και πήρα
λίγο ανθότυρο και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ. Η αλήθεια κουράστηκα πολύ γιατί ήμουν στο δρόμο
για ώρα πολύ. Δεν μπορώ να περπατήσω γρήγορα, γιατί δεν μπορώ. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα
ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό στις δυο η ώρα. Έφαγα λίγο στήθος
γαλοπούλας με πατάτες φούρνου, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, φρέσκο ψωμί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα
τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή μέχρι της έξη. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο
γουλιές καφέ, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Σκοτάδι λίγο πριν τις έξη. Η μέρα κάθε μέρα και μικραίνει πάμε για χειμώνα σιγά σιγά. Βόρεια έχει μεγάλη κακοκαιρία. Σε μας καλά είναι προς το παρόν. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των
ματιών, έφτιαξα ένα καφέ Jacombs ζεστό και συνέχισα την βραδιά περιμένοντας να παρακολουθήσω
τα παιχνίδια του Champions League. Κάθισα μέχρι τα μεσάνυχτα παρακολούθησα τα παιχνίδια της
ημέρας και πήγα για ύπνο και ξεκούραση. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην
καινούρια μέρα του Νοέμβρη.....


No comments:

Post a Comment