Saturday, November 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Παρασκευής, Φθινοπωρινό και βροχερό στην Αττική από νωρίς το πρωί. Με συννεφιά στον Αττικό ουρανό, άπνοια και Νοτιά. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα, την συννεφιά και τον Νοτιά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Κακοκαιρία σήμερα στην Αττική, με βροχή από νωρίς το πρωί. Μετά τις οκτώ όλα καλά, μόνο έμεινε η συννεφιά, πέρασε η κακοκαιρία και η βροχή και η μέρα γίνεται σιγά σιγά καλή και Φθινοπωρινή στην Αττική.
Λίγο μετά τις εννιά ετοίμασα ότι χρειάζεται για να μαγειρέψω γιουβέτσι κριθαράκι με μοσχαράκι. Δέκα
η ώρα έναρξη με σοτάρισμα του κρεμμυδιού και ακολουθούν όλα τ άλλα που χρειάζεται το γιουβέτσι
κριθαράκι με μοσχαράκι. Έντεκα και μισή έριξα το κριθαράκι που πριν λίγο είχα βράσει και το φαγητό
έτοιμο, νόστιμο και καλά ψημένο. Μάζεψα την κουζίνα και όλα μια χαρά. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος
για να βγω να πάω μια βόλτα εδώ κοντά να περπατήσω λιγάκι και να πάρω λίγη τροφή για τα καναρίνια. Η μέρα είναι συννεφιασμένη και βροχερή, ψιχαλίζει σιγά σιγά. Πήγα πλατεία με το Τραμ
έκανα τις δουλειές μου, ψώνισα και κάτι που ήθελα και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι για φαγητό.
Τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα το γιουβέτσι να ζεσταθεί, έριξα μια μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό δυο η ώρα. Έβαλα ένα πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι με μοσχαράκι, σαλάτα Μπάρμπα
Στάθη με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα
έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση μέχρι τις
πέντε, γιατί βραδιάζει πια όλο και πιο νωρίς. Ψιχαλίζει σιγά σιγά και κάνει και κρύο. Λίγο μετά τις
πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό, στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά μάζεψα την κουζίνα, πήγα και
πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και επιστροφή σπίτι. Βρέχει σιγά σιγά και είναι συννεφιασμένος
ο Αττικός ουρανός με σύννεφα τις βροχής. Έξη η ώρα ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, δυο γουλιές
καφέ και συνεχίζω το απόγεμα μου στο Ίντερνετ με διάβασμα της αθλητικής επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα πήγα στην τηλεόραση να δω τα αθλητικά
στη ΝΕΡΙΤ. Σήμερα παίζουν η Εθνική Ελλάδας με τα νησιά Φερόε και ο Παναθηναϊκός με την
Μπαρτσελόνα μπάσκετ στην Βαρκελώνη. Αθλητική η αποψινή βραδιά. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί παρέα με την καινούρια μέρα του Νοέμβρη.

No comments:

Post a Comment