Wednesday, November 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα. Καλό πρωινό Τρίτης, Φθινοπωρινό, στην Αττική από νωρίς το πρωί. Με καθαρό ουρανό, ξαστεριά, άπνοια και φεγγαράδα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα και την φεγγαράδα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, και κάθισα στο Ίντερνετ. Ακόμη δεν έχει ξημερώσει καλά. Έχει μικρύνει αρκετά η μέρα. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και περιμένω να ξημερώσει για ν αρχίσω τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν. Τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Καλοκαιρία και σήμερα στην Αττική. Λιακάδα Φθινοπωρινή με μπονάτσα. Πολύ όμορφη μέρα η σημερινή για βόλτα και καφέ πλατεία η παραλία. Αρκετά ζεστή η μέρα από νωρίς το πρωί. Τακτοποίησα το σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ και λίγο μετά τις εννιά και μισή έτοιμος και βγήκα για να πάω σιγά σιγά για λίγα ψώνια που χρειάζομαι για το σημερινό φαγητό. Ψώνισα ότι χρειάζονται, λίγες
ντομάτες και ένα μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι να ετοιμάσω για το σημερινό φαγητό.
Το μενού έχει σήμερα γαλέο φιλέτο, με κρεμμύδι, ντομάτες, λίγο μαϊντανό, ι κουτάλι μουστάρδα λίγη
ρίγανη φρέσκια από την γλάστρα μου και πατάτες φέτες. Τα έβαλα όλα στην κατσαρόλα και λίγο ελαιόλαδο και άρχισα το σιγανό μαγείρεμα από την αρχή μέχρι το τέλος. Λίγο μετά τις έντεκα έτοιμο
το φαγητό, νόστιμο και καλό ψημένο. Έκλεισα την φωτιά, τακτοποίησα την κουζίνα και έβαλα να
βράσουν 6 φρέσκα αυγά, σφιχτά. Λίγο μετά τις 12 έτοιμα τ αυγά. Τα έβαλα σε κρύο νερό, συμμάζεψα
την κουζίνα και κάθισα για λίγο στο Ίντερνετ και γράφω για ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Μετά τις μία κάθισα και είδα λίγο τηλεόραση και δυο η ώρα ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
φιλέτο γαλέο με πατάτες, σαλάτα ντομάτα με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό νερό.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια
μου και πήγα λίγο πριν τις τρεις για ανάπαυση. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά μάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές
καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση
τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Έξη η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα στο Ίντερνετ με ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα να δω στην
ΝΕΡΙΤ τα αθλητικά. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και συνέχισα με παρακολούθηση της
επικαιρότητας στον ΑΝΤ και στον ΣΚΑΪ. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό Φθινοπωρινό και ηλιόλουστο.....

No comments:

Post a Comment