Friday, November 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα. Καλό πρωινό Παρασκευής, με λιακάδα Φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί. Νωρίς ξύπνησα και
σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με την Φθινοπωρινή λιακάδα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν. Τους έβαλα από ένα κομμάτι
μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια, πότισα με λίγο νερό τις γλάστρες έκοψα λίγο σέλινο από
την γλάστρα μου για το σημερινό φαγητό και τακτοποίησα το σπίτι. Άνοιξα λίγη ώρα τις τζαμόπορτες
για να μπει στο σπίτι η Φθινοπωρινή λιακάδα για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Μετά τις εννιά
ετοίμασα ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού. Το μενού έχει βραστό με Φθινοπωρινά λαχανικά. Είναι το φαγητό που μ αρέσει αυτή την εποχή. Δέκα η ώρα όλα έτοιμα και
έναρξη με βράσιμο του κρέατος μέχρι να μαλακώσει. Συνέχεια όλα τα λαχανικά, αλάτι , πιπέρι και
συνέχεια το βράσιμο των λαχανικών μέσα στο ζουμί του κρέατος που το έχω αφαιρέσει. Λίγο μετά
τις 12 το φαγητό έτοιμο. Τακτοποίησα την κουζίνα και έτοιμος βγήκα να πάω μέχρι το φαρμακείο της
γειτονιάς για τα φάρμακα του μήνα. Τα πήρα και επιστροφή σπίτι για συνέχεια της μέρας. Στην επιστροφή πήρα λίγο ψωμί και μερικά ακτινίδια για μένα. Πολύ όμορφη η σημερινή μέρα. Με υπέροχη
Φθινοπωρινή λιακάδα στην Αττική. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και τα φάρμακα και
συνέχισα το πρωινό στο σπίτι. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Δυο η ώρα και ώρα για φαγητό. Έβαλα ένα
πιάτο ζεστό βραστό με λαχανικά, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
δροσερό νερό. Έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου και πήγα για λίγη ανάπαυση μεσημεριού. Σήμερα είμαι καλύτερα από όλες τις μέρες
τις προηγούμενες. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και συνέχισα
το απόγεμα μου στο σπίτι με λίγο Ίντερνετ και παρακολούθηση τα αθλητικά στη ΝΕΡΙΤ και την
επικαιρότητα στο MEGA. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε παρέα με την κακοκαιρία που έρχεται. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Νοέμβρη....

No comments:

Post a Comment