Monday, November 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, με φθινοπωρινή Αττική και κρύο αρκετό από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην δεύτερη μέρα του Νοέμβρη, με καιρό Φθινοπωρινό και λίγη συννεφιά στον Αττικό ουρανό με κρύο αρκετό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον Νοέμβρη. Με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την δεύτερη μέρα του Νοέμβρη. Έχει κρύο το πρωί, γι αυτό απλά ανοίγω, για λίγο τις τζαμόπορτες να αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περιμένουν πάντα υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Λίγο μετά τις οκτώ
πέρασε η αδελφή μου για να με δει. Καλά είμαι, όσο περνάνε οι μέρες μετά την επέμβαση στον προστάτη. Αλλά εξακολουθούν οι πόνοι μετά την επέμβαση. Περπατάω κανονικά αλλά πονάω. Προσπαθώ με υπομονή να ξεπεράσω το πρόβλημα. Συνεχίζω και πίνω νερό αρκετό για να κατουρώ και να καθαρίζει όλο το σύστημα. Πίνω και τα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός και όλα πάνε κατ ευχήν. Δεν έχω παράπονο, απλά φροντίζω για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μετά τις δέκα
μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το πρωινό μου. Σήμερα δεν βγήκα παρ όλο που ήταν καλή η μέρα
για βόλτα. Οι πόνοι στο περπάτημα με ανάγκασαν να μείνω μέσα για ξεκούραση. Στο σπίτι πέρασα
την Κυριακή, στη ζεστασιά του σπιτιού, με διάβασα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Νοέμβρη.....

No comments:

Post a Comment