Tuesday, November 11, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα. Καλό πρωινό Δευτέρας, με ξημέρωμα Φθινοπωρινό στην Αττική από νωρίς το πρωί. Με καθαρό ουρανό, ξαστεριά, άπνοια και φεγγαράδα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά, παρέα με το Φθινοπωρινό ξημέρωμα και την φεγγαράδα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έβαλα σε λειτουργία το κλιματιστικό για να ζεστάνει λίγο το σπίτι και κάθισα στο Ίντερνετ. Ακόμη δεν έχει ξημερώσει καλά. Έχει μικρύνει αρκετά η μέρα. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και περιμένω να ξημερώσει για ν αρχίσω τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν. Τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και φρέσκο πόσιμο νερό και συνέχισα με τις άλλες δουλειές του πρωινού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα μπαλκόνια και γλάστρες και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Καλοκαιρία και σήμερα στην Αττική. Λιακάδα Φθινοπωρινή με μπονάτσα. Πολύ όμορφη μέρα η σημερινή για βόλτα και καφέ
πλατεία η παραλία. Αρκετά ζεστή η μέρα από νωρίς το πρωί. Τακτοποίησα το σπίτι, ήπια δυο γουλιές
καφέ και λίγο μετά τις εννιά και μισή έτοιμος και βγήκα για να πάω σιγά σιγά τον Εγγονό μου για να
δω, που με περιμένει με την γιαγιά Νίτσα. Βγήκα πήρα το Τραμ από την στάση της γειτονιάς μου και
πήγα μέχρι τον Νέο Κόσμο. Από εκεί με το Μετρό συνέχισα μέχρι το τέλος της διαδρομής που είναι
το Ελληνικό. Έφτασα στα γρήγορα, ανέβηκα επάνω με τις σκάλες και από την γωνιά του δρόμου πήρα
ένα ταξί και πήγα σε ένα λεπτό στο σπίτι του εγγονού μου. Δεν μπορώ ακόμα να περπατήσω αρκετά.
Έφτασα λίγο πριν τις 11 η ώρα και με περίμεναν ο εγγονός μου, η Γιαγιά Νίτσα και ο Μπαμπάς Αλέξανδρος που σήμερα ήταν στο σπίτι και έκανε δουλειές. Χαμόγελα και αγάπη από όλους γιατί είχα
να πάω σχεδόν ένα μήνα. Το χαμόγελο και η αγάπη του εγγονού μου, έκαναν ώστε να μην φαίνεται
καθόλου ο μυικός πόνος στους προσαγωγούς. Τον τάισε η γιαγιά και στη συνέχεια κάθισε μαζί μου
στο καρότσι του και λίγο πριν τις 12 κοιμήθηκε πολύ ήσυχα. Ήπια τον καφέ μου είπαμε τα καθημερινά
με τον μπαμπά Αλέξανδρο και την γιαγιά νίτσα και δώδεκα και μισή έφυγα για επιστροφή στο σπίτι
πολύ ευχαριστημένος. Με πήγε ο Αλέξανδρος σε λίγα λεπτά μέχρι το Μετρό του Ελληνικού. Τον χαιρέτησα και ευχαρίστησα τον Αλέξανδρο και με το μετρό πήγα μέχρι τον Νέο Κόσμο και από κει μέχρι την πλατεία Νέας Σμύρνης με το Τραμ. Έκανα τα ψώνια μου, φρέσκο ψωμί, λίγα κριτσίνια,
ανθότυρο, κασέρι και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση του Σπιτιού μου. Επιστροφή σπίτι λίγο
μετά τις δυο. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στο σπίτι, στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό.
Ζέστανα ένα πιάτο σούπα με κρέας και Φθινοπωρινά λαχανικά, το τελευταίο, σαλάτα ντομάτα με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι νερό δροσερό. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για λίγη ξεκούραση μέχρι τις έξη.
Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά,τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Λίγο μετά τις έξη σκοτείνιασε κανονικά. Όμορφη είναι η βραδιά, μπονάτσα και αρκετά
ζεστή για την εποχή. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική
πίεση των ματιών και συνέχισα την βραδιά με ενημέρωση της επικαιρότητας από την τηλεόραση και
για τα αθλητικά από την ΝΕΡΙΤ που έχει όλο επαναλήψεις τα ίδια και τα ίδια. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Νοέμβρη.
Καλό πρωινό φθινοπωρινό.....

No comments:

Post a Comment