Monday, September 22, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, με Φθινοπωρινή δροσιά, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με δροσερό αεράκι από τον βοριά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα όλο το σπίτι και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με την πρωινή Φθινοπωρινή λιακάδα και δροσιά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές Κυριακάτικες δουλειές του σπιτιού. Έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο δροσερό και δίπλωσα τα πλυμένα χθεσινά ρούχα. Δέκα η ώρα, έβαλα το κολλύριο το αντιβιοτικό στα αριστερό μάτι. Μετά τις δέκα ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, στις σελίδες μου και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και συνεχίζω παρέα με την όμορφη πρωινή δροσιά. Μετά τις δώδεκα, έτοιμος, βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, γιατί άρχισε η ζέστη, πήγα πλατεία. Κόσμος αρκετός στην όμορφη και δροσάτη πλατεία. Σχεδόν όλα γεμάτα τα καφέ τις πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, πήρα ένα καφέ μικρό, κάθισα πλατεία, ήπια τον καφέ και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι, με το Τραμ για φαγητό. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο, με πατάτες ντομάτα και κρεμμύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, με λίγο ανθότυρο και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Λίγο πριν τις έξη έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου δροσερό, ήπια το χάπι μου το απογεματινό και έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά. Τακτοποίησα την κουζίνα, άλλαξα το πόσιμο νερό των καναρινιών, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό και συνεχίζω το απόγεμα μου στο σπίτι, με καφέ, Ίντερνετ, διάβασμα τα μηνύματα, την επικαιρότητα, κυρίως την αθλητική και γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Ζέστη σήμερα, 30 βαθμούς, μέχρι τώρα το απόγεμα, με άπνοια και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Πάντως η βραδιά είναι Φθινοπωρινή. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το
βραδινό και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Σήμερα δεν θα βγω βόλτα προς
πλατεία γιατί έχω να παρακολουθήσω τα αθλητικά. Κυρίως τα ποδοσφαιρικά και στις έντεκα η ώρα
να δω την Αθλητική Κυριακή στην ΝΕΡΙΤ. Εννιά η ώρα βγήκα για λίγο και πήγα στο καφέ τις γειτονιάς
και πήρα ένα Φρέντο Καπουτσίνο να τον έχω παρέα τις ώρες που θα παρακολουθώ τα αθλητικά.
Τελευταίο παιχνίδι της βραδιά είναι το Πλατανιάς – Παναθηναϊκός στην Κρήτη. Λίγο μετά τις δέκα
και τέλειωσε το παιχνίδι Πλατανιάς – Παναθηναϊκός 2-3. Σπουδαία νίκη ο Παναθηναϊκός. Στις 11
η ώρα θ αρχίσει η Αθλητική Κυριακή. Μέχρι τότε κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έτσι πέρασαν η Κυριακάτικη μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς παρέα με την πρωινή
Φθινοπωρινή δροσιά. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα και βδομάδα του Σεπτέμβρη.....












No comments:

Post a Comment