Thursday, September 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη και έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με την πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά. Όμορφη δροσιά, άπνοια και συννεφιά έχει σήμερα στον Αττικό ουρανό. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και λίγο πριν τις εννιά βγήκα να πάω για ψώνια πρωινά.
Πήγα στο ψαράδικο της γειτονιάς και πήρα λίγο γαύρο, μισό κιλό, να τον κάνω Μαρινάτο. Μου τον
καθάρισαν καλά, ψώνισα κάτι λίγα από το μανάβικο που είναι δίπλα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
το πρωινό. Έπλυνα καλά τον γαύρο, τον στέγνωσα και τον έβαλα σε ένα μεγάλο μπολ που έχω για να
κάνω γαύρο Μαρινάτο, έριξα ξύδι μέχρι να σκεπαστή καλά ο γαύρος, έριξα μισή κουταλιά χοντρό
αλάτι που έχω για γαύρο μαρινάτο, σκέπασα το Μπολ και το έβαλα στο ψυγείο, όπου θα παραμείνει
24 ώρες, μέχρι αύριο το πρωί. Τακτοποίησα την κουζίνα και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι, μπαίνοντας
στο Ίντερνετ, παρέα με τον καφέ μου. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις 12 βγήκα και πήγα πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά για να ψωνίσω κάτι λίγα που θέλω. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία στην
όμορφη δροσιά, έκανα τα λίγα μου ψώνια και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό.
Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα από
λίγο αγγούρι και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες ραγού, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με
λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Λίγο πριν τις έξη, έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έριξα δυο
σταγόνες, κολλύριο, αντιβιοτικό στο μάτι μου το αριστερό και συνέχισα το απόγεμα μου, βγαίνοντας για λίγο να κάνω λίγα ψώνια από τον Σκλαβενίτη. Έκανα τα ψώνια μου και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το απόγεμα μου. Τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα στο Ίντερνετ μέχρι λίγο πριν τις οκτώ. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και έτοιμος, βγήκα να πάω την βόλτα μου εδώ
γύρο και να περάσω από τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα. Κάθισα στους δικούς μου μέχρι λίγο
μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω στην ΝΕΡΙΤ το παιχνίδι
Μπάγερν Μονάχου – Μάντσεστερ Σίτι για το Champions League. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε
ο αγώνας με νικήτρια τη Μπάγερν Μονάχου με 1-0. έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωί παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα
του Σεπτέμβρη....

No comments:

Post a Comment